Gå til innhold

I stedet for nøkkelhullsmerke

Anbefalte innlegg

Da foreslår jeg heller dødningehode på alt som inneholder transfett.

Transfett er ikke lenger et stort problem her til landet, skjønt jeg er uansett enig i å merke dette også. I USA kan det virke som om det går det sport i både å skape og merke matvarene med "0% trans fat", det synes jeg er flott. Transfettet, her i landet, er byttet ut med den mer skjulte palmeoljen. http://www.bramat.no/kosthold/matvarer/13-pass-deg-for-palmeolje

Alt slikt "dritt" burde merkes med dødningshoder og røde varseltrekanter.

Fortsetter under...

''Nøkkelhullsmerke synes jeg gir minimal hjelp til valg av gode matvarer'' Helt enig. ''Det jeg i stedet kunne tenke meg var et 'Rent'-merke. Rent kjøtt, ren fisk, ren kjøttdeig etc'' Igjen enig, svært godt forslag. Send en mail til noen med påvirkningsmyndighet PieLill :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...