Gå til innhold

Snoket på Facebook, pinlig....

Anbefalte innlegg

Gjest Flausen

Ja, nå snoket jeg litt på Facebook, noe jeg ikke skulle gjort. Inn og se på en jeg har vært russ sammen med og som holder på med en jeg har holdt på med .... Vi er godt voksne nå, men jeg ville se på "konkurrenten" Og hva skjer, jo hele ipaden henger seg når jeg ser på bilder og jeg trykker desperat. Neste gang jeg er inne hàr hun godtatt venneforespørselen min..... Å nei.... Jeg ville jo aldri spurt om det. Nå føler jeg meg som den dusten....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384516-snoket-p%C3%A5-facebook-pinlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flausen

Du kan jo trekke en venneforespørsel? Gjør du det nå er sjansene store for at hun aldri finner det ut. ;) Men gjør det et annet sted enn på iPad, hehe. Siden den låser seg, mener jeg. :D

Ja, men hun har jo allerede akseptert.... Og tenk om hun vet om meg og forteller han osv. Jeg hadde stusset om hun hadde spurt meg. Nesten så jeg vurderer å legge ned hele profilen.

Jeg la til en haug andre fra vgs også nå da bevisst for å prøve å glatte ut, men det hjelper vel neppe.

Hvis du kjenner henne kan det da ikke være noen flause? Og hvis du ikke kjenner henne, så er det da like flaut for henne at hun har akseptert den forespørselen?

Alternativt: Jeg skjønner ikke problemet, og blir kun påminnet at jeg er over den første ungdomstida... :-/

Gjest Elextra

Dette var da ingen ting ;)

Har flere ganger sett bekjente taste inn navn i statusfeltet i stedet for søkt-feltet, for dermed å legge ut navnet på sin profil. Litt pinlig når du f.eks. snoker etter ekskjærester eller kjekke kolleger. Og ille når du er på mobil-app'en, hvor du ikke får gjort endringer/slette.

Har flere ganger sett bekjente taste inn navn i statusfeltet i stedet for søkt-feltet, for dermed å legge ut navnet på sin profil. Litt pinlig når du f.eks. snoker etter ekskjærester eller kjekke kolleger. Og ille når du er på mobil-app'en, hvor du ikke får gjort endringer/slette.

Hahaha! :D

Annonse

Autch!

Allikevel: En bekjent av meg la ut en hel haug med bilder sent en kveld, og midt blant bildene av familiebursdager og blomster og sånt, var det 2 serier bilder av han og en naken dame. Dvs., det var to ulike damer. Og ingen av dem var samboeren hans...

Så - sett i lys av dette og det du sier er en venneforespørsel veldig lite pinlig.

''Har flere ganger sett bekjente taste inn navn i statusfeltet i stedet for søkt-feltet, for dermed å legge ut navnet på sin profil'' Au! Takk og lov for slettemuligheten :D Har selv chattet på FB og hatt "løpende mus" sånn at jeg plutselig heller har skrevet noe på et bilde til noen istedefor... Kan være SVÆRT pinlig enkelte ganger det og...

Gjest Flausen

Hvis du kjenner henne kan det da ikke være noen flause? Og hvis du ikke kjenner henne, så er det da like flaut for henne at hun har akseptert den forespørselen?

Alternativt: Jeg skjønner ikke problemet, og blir kun påminnet at jeg er over den første ungdomstida... :-/

Vi vet jo hvem hverandre er, men har vel knapt vekslet et ord. Derfor så pinlig, særlig om hun vet om tilknytningen min med han vi begge har hatt med å gjøre det siste året.....

Autch!

Allikevel: En bekjent av meg la ut en hel haug med bilder sent en kveld, og midt blant bildene av familiebursdager og blomster og sånt, var det 2 serier bilder av han og en naken dame. Dvs., det var to ulike damer. Og ingen av dem var samboeren hans...

Så - sett i lys av dette og det du sier er en venneforespørsel veldig lite pinlig.

Hahahahaha - og herlighet så grusomt pinlig :))))

Autch!

''En bekjent av meg la ut en hel haug med bilder sent en kveld, og midt blant bildene av familiebursdager og blomster og sånt, var det 2 serier bilder av han og en naken dame. Dvs., det var to ulike damer. Og ingen av dem var samboeren hans...'' Oi. Om dette var ikke var kjente bilder for sambo var det kanskje greit å få et blikk inn i partnerens fotolager?...

Hahahahaha - og herlighet så grusomt pinlig :))))

Nemlig! Ikke vet jeg om bildene var fra før samboerens tid (de er begge på "runde 2-3-4" eller noe sånt), men uansett - det måtte jo være aldeles forferdelig å se dem ute på nettet. Jeg vet ikke hvor lenge de lå der, da, jeg var pålogget da de ble lagt ut, og siden vi nyss hadde vært på samme arrangement bladde jeg gjennom bunken av "hummer og kanari".

Spesielt, ja. Hehe.

''En bekjent av meg la ut en hel haug med bilder sent en kveld, og midt blant bildene av familiebursdager og blomster og sånt, var det 2 serier bilder av han og en naken dame. Dvs., det var to ulike damer. Og ingen av dem var samboeren hans...'' Oi. Om dette var ikke var kjente bilder for sambo var det kanskje greit å få et blikk inn i partnerens fotolager?...

Nå vet ikke jeg om bildene var fra før nåværende samboers tid, de er begge godt og vel voksne og inni sitt 2.-3.-4. eller-noe-sånt forhold. Uansett vil jeg tro at det var veldig lite planlagt, da, og ikke så kult for noen av de involverte eller deres kjære.

Men som historie funker det jo greit. :-)

Annonse

Nå vet ikke jeg om bildene var fra før nåværende samboers tid, de er begge godt og vel voksne og inni sitt 2.-3.-4. eller-noe-sånt forhold. Uansett vil jeg tro at det var veldig lite planlagt, da, og ikke så kult for noen av de involverte eller deres kjære.

Men som historie funker det jo greit. :-)

Hehe, see. I såfall er det nok vært for de nakne damene ja :D Får nesten håpe de ikke er på vennelista hans....

Nemlig! Ikke vet jeg om bildene var fra før samboerens tid (de er begge på "runde 2-3-4" eller noe sånt), men uansett - det måtte jo være aldeles forferdelig å se dem ute på nettet. Jeg vet ikke hvor lenge de lå der, da, jeg var pålogget da de ble lagt ut, og siden vi nyss hadde vært på samme arrangement bladde jeg gjennom bunken av "hummer og kanari".

Spesielt, ja. Hehe.

Huff og huff... håper han fikk sletta før for mange så dem :P

Ja, men hun har jo allerede akseptert.... Og tenk om hun vet om meg og forteller han osv. Jeg hadde stusset om hun hadde spurt meg. Nesten så jeg vurderer å legge ned hele profilen.

Jeg la til en haug andre fra vgs også nå da bevisst for å prøve å glatte ut, men det hjelper vel neppe.

Du får være sleip og legge restriksjoner på henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...