Gå til innhold

Middagstips (gjester)

Anbefalte innlegg

Hva med svinesteik da, jeg elsker saftig mør svinesteik med god hjemmelaget saus og tilbehør........

Du, jeg tilhører det enkle slaget når det kommer til mat og når noen inviterer meg til flott dekket bord, god mat og ellers åpne armer er jeg egentlig bare fornøyd. Svinestek er ikke en av mine favoritter, men svigermor lager det rett som det er og serverer med en kjempegod løksaus til. Helt supert å få hos henne syns jeg. Er imidlertid veldig glad i lam, så av dine forslag ville jeg forsynt meg grovest av fårikålen ;-) - men som sagt: jeg ville vært fornøyd uansett :) Med pølser i bakhånd er du jo sikret ift barna også :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...