Gå til innhold

Longs av ull til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg best longs av ull til gutt str 10-12 år? Den må ganske tynn og ikke klø..(Bor i by.)

Takknemlig for svar :-)

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe på H&M til mine. De er tynne og ungene mine synes ikke de klør i alle fall.

Eller så har Bogerud pleid å ha noen litt tykkere, som er kjempedeilige å ha på (mer ullfleece).

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe på H&M til mine. De er tynne og ungene mine synes ikke de klør i alle fall.

Eller så har Bogerud pleid å ha noen litt tykkere, som er kjempedeilige å ha på (mer ullfleece).

Takk for svar Mandolaika! :-)

Skrevet

Sportsforretningen

Takk for svar Dorthe! Tenker meg de har greie longs der ja.. Tror jeg tar meg en runde. :-) Sønnen min brukte longs av ull hele fjor vinter, varm og god uten å klage.. ;-) Men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den.

Skrevet

Enig i at sportsbutikken er stedet. Sønnen min på 13 år liker best Ulvang (komfort-varianten). De er ikke spesielt billige, men holdbare. Noen ganger kan du få dem relativt rimelig på Coop OBS, hvis du har det i nærheten.

Skrevet

Sparkjøp forhandler blant annet Janus. De funker veldig bra og finnes i ulike tykkelser. God kvalitet, klør ikke.

mvh

Skrevet

Her i huset liker ungene best ulltøyet fra Pierre Robert.... Det har de ihvertfall både på Kiwi, Rema, Rimi og Obs her!

Gjest dagligvare
Skrevet

Longs av ull finnes i de fleste dagligvarebutikker. Vi kjøper dem ihvertfall der, de er tynne og varme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...