bollekinn Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Hvor finner jeg best longs av ull til gutt str 10-12 år? Den må ganske tynn og ikke klø..(Bor i by.) Takknemlig for svar :-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har pleid å kjøpe på H&M til mine. De er tynne og ungene mine synes ikke de klør i alle fall. Eller så har Bogerud pleid å ha noen litt tykkere, som er kjempedeilige å ha på (mer ullfleece). 0 Siter
bollekinn Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har pleid å kjøpe på H&M til mine. De er tynne og ungene mine synes ikke de klør i alle fall. Eller så har Bogerud pleid å ha noen litt tykkere, som er kjempedeilige å ha på (mer ullfleece). Takk for svar Mandolaika! :-) 0 Siter
bollekinn Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Skrevet 8. oktober 2012 Sportsforretningen Takk for svar Dorthe! Tenker meg de har greie longs der ja.. Tror jeg tar meg en runde. :-) Sønnen min brukte longs av ull hele fjor vinter, varm og god uten å klage.. ;-) Men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den. 0 Siter
laban Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Enig i at sportsbutikken er stedet. Sønnen min på 13 år liker best Ulvang (komfort-varianten). De er ikke spesielt billige, men holdbare. Noen ganger kan du få dem relativt rimelig på Coop OBS, hvis du har det i nærheten. 0 Siter
PieLill Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Sparkjøp forhandler blant annet Janus. De funker veldig bra og finnes i ulike tykkelser. God kvalitet, klør ikke. mvh 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Aclima har fatastiske klær, både for stor og liten (http://www.aclima.no/index.php?view=prod&cat=4&subcat=1). Kari Traa likeså (http://www.karitraa.com/index.php?mapping=3) 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Her i huset liker ungene best ulltøyet fra Pierre Robert.... Det har de ihvertfall både på Kiwi, Rema, Rimi og Obs her! 0 Siter
Gjest dagligvare Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Longs av ull finnes i de fleste dagligvarebutikker. Vi kjøper dem ihvertfall der, de er tynne og varme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.