Gå til innhold

Hva ville du likt å bli servert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gang jeg var hjemme hos en kar på middag på date fikk jeg selvfisket laks. Mmm...

Første gangen jeg var hjemme hos han som ble kjæresten min stekte han biff til meg. Det er 7,5 år siden og fremdeles gremmes han over det - den var nemlig seig som en skosåle... *hehe*

Hjemmelaget pizza? Det liker vel de aller fleste? Sjekk ut først om han er allergisk mot noe eller om det er noe han absolutt ikke liker.

Annonse

Gjest lillefingeren

Lag noe basert på et godt stykke entrecôte - det er enkelt, og kjøttet er alltid smakfullt.

Med vennlig hilsen

Biff er vel noe av det vanskeligste å servere til noen du ikke kjenner godt. Noen vil ha den rå, noen vil ha den gjennomstekt, og noen en eller annen grad midt imellom. Og de fleste har en så sterk mening om biff at de mener den er ødelagt om den blir servert på en annen måte enn de vil ha den.

Tusen takk for fine innspill. Hvis kjøtt er greia for en mann, er det kanskje bedre å lage hjemmelagede kjøttfulle hamburgere, med godt tilbehør. De skal vel være gjennomstekt uansett.

Kremtopp på puppene vet jeg ikke helt, vi får se :-))

Gjest Elextra

Hvis han er invitert på middag er godt kjøtt en god idė. Er han invitert på besøk på kvelden og skal få en matbit ville jeg laget en kyllinggryte eller noe sånt. En fordel med sistnevnte er også at det kan lages klart på forhånd - biffkjøtt bør være helt nystekt.

Annonse

Biff er vel noe av det vanskeligste å servere til noen du ikke kjenner godt. Noen vil ha den rå, noen vil ha den gjennomstekt, og noen en eller annen grad midt imellom. Og de fleste har en så sterk mening om biff at de mener den er ødelagt om den blir servert på en annen måte enn de vil ha den.

Jeg regner med at vedkommende allerede er på kjøkkenet når den stekes (det tar jo ikke mange minuttene), og da kan man spørre hvordan vedkommende liker biffen, samtidig som man drikker et glass chilensk eller portugisisk rødvin.

Med vennlig hilsen

Jeg ville ihvertfall gått inn for å imponere med min Italia-inspirerte pizza.

For øvrig ville jeg gjerne fått servert en skikkelig biff. Hadde han overstekt den uten å spørre hvordan jeg liker den, hadde det vært dumpegrunn.

Jeg kan i grunnen ikke se for meg at du skulle være så dårlig på å velge menn at du hadde besøkt noen som oversteker kjøtt!

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletida

Haha der kom den tråden igjen ja! Tror det er den mest minnerike tråden her inne :D

He he, jeg husker en tråd om stuet kål og tyttebær og greier som var skrevet av ei som kalte seg Barbie eller noe sånt. Den var neste enda verre/bedre ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...