Gå til innhold

TV, ikke flatskjerm

Anbefalte innlegg

Gjest tv dame
Skrevet

Ingen brukthandlere vil ha gamle tube tv'ne lenger. Ingen tar imot en 12 år gammel fullt brukbar tv. Leiligheten jeg flytter til nå har en flott flatskjerm hengenede på veggen og jeg må rett og slett kaste den gamle tv'n min, og ikke minst jeg tenkte på om jeg kunne ha den på soverommet, men nei der er det ikke tv kontakt. Hjelp verden går under snart...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Gi den bort på finn.no. Kanskje noen fattige studenter som vil ha den.

Gjest Melis37
Skrevet

Enig med de andre. Gi den vekk på Finn.

Er det noen i det hele tatt som bruker tube tv i dag? Ser det øigger mange på finn,så en kan vel prøve å gi den bort,men jeg personlig hadde satt den i containeren på elkjøp.

Skrevet

Da jeg måtte gi tapt for flertallet i heimen og vi omsider fikk flatskjerm, la jeg den gamle ut på finn.no en søndag, gratis mot henting.

Den forsvant i løpet av noen timer. Den hadde stor skjerm og virket helt fint. I annonsen linket jeg til en omtale med riktig produktnr., slik at full spesifikasjon var tilgjengelig.

Gjest memories
Skrevet

Asylmottak blir som regel veldig glade for å få et tv! Her gir vi bort gamle tv'er, fint brukte uteklær, sykler ol. til et asylmottak som trenger hjelp.

Ting som er fullt brukelig ennå, men ikke har noe verdi å selge.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...