Gå til innhold

Offentliggjøring av navn...

Anbefalte innlegg

Gjest tanker i natten

Det jeg lurer på er hvorfor man f.eks. den ordførerskandala la ut navn lenge før rettsaken... mens man i drapet på Sigrid ikke kan gi ut navn (selv om så og si alle vet navnet pga folk som kjenner han som har spredd ordet videre)....

Greit nok, et mord er jo langt mer alvorlig... men hva om vedkommende faktisk var uskyldig?

(noe jeg selvsagt ikke tror han er men dere skjønner vel hva jeg mener)...

Og samme med han ordføreren, hva om det viste seg at dette faktisk var valgspill, at jenta dikta opp en historie for å hjelpe en annen politiker, jeg vet ikke....

jeg tror på jenta, det er ikke det, men mer som hva om....

Hvorfor kan man offentliggjøre navnet på noen og ikke på andre og kun vise sladdet bilde?

Og hvorfor vise sladdet bildet om navnet skal være så hemmelig? Ang. mordsaken så visste jo alle som kjente den tiltalte hvem det var, han var lett gjenkjennelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384586-offentliggj%C3%B8ring-av-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...