Gå til innhold

Blokkere bilder på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig på facebook

For noen uker siden så jeg bilder hos en venn av en venn av meg på facebook. Jeg kunne da gå igjennom alle hennes album. Jeg tenkte å sjekke bildene engang til, men da har hun plutselig ingen album lenger.

Ikke at dette er viktig for meg, jeg er bare nysgjerrig, men betyr dette at hun har blokkert albumene sine for alle andre enn venner eller at hun har fjernet dem?

Selv har jeg lite bilder på facebook, og har kun tillatt dem for venner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384602-blokkere-bilder-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

9

• Lillemus

8

• trampetroll

2

• Persille1365381127

1

Mest aktive i denne tråden

Da den nye tidslinjen på FB starta, så glemte jeg å endre innstillinger slik at bare venner kunne se bildene mine. Jeg ble gjort oppmerksom på dette av en venninnes datter (kjenner ikke datra), siden hun kunne se hele profilen min. Da endra jeg slik at kun venner kan se.... Enten har hun gjort dette, eller så har hun sletta. Hun har nok ikke sett at du har snoka på profilen hennes, så du kan sikkert ta det med ro :P

Gjest nysgjerrig på facebook

Da den nye tidslinjen på FB starta, så glemte jeg å endre innstillinger slik at bare venner kunne se bildene mine. Jeg ble gjort oppmerksom på dette av en venninnes datter (kjenner ikke datra), siden hun kunne se hele profilen min. Da endra jeg slik at kun venner kan se.... Enten har hun gjort dette, eller så har hun sletta. Hun har nok ikke sett at du har snoka på profilen hennes, så du kan sikkert ta det med ro :P

Jeg konfronterte hennes bror med bildene jeg hadde sett så han har nok hatt et ord i laget her. Hun vet ikke hvem jeg er.

Jeg kan umulig se det som snoking å se på bilder som er lagt ut for offentligheten.

Jeg konfronterte hennes bror med bildene jeg hadde sett så han har nok hatt et ord i laget her. Hun vet ikke hvem jeg er.

Jeg kan umulig se det som snoking å se på bilder som er lagt ut for offentligheten.

Det var bare en fleip ;)

Alle snoker på FB selv om ingen vil innrømme det ;)

Annonse

Det var bare en fleip ;)

''Alle snoker på FB selv om ingen vil innrømme det ;)''

Ikke jeg. Like lite som jeg kjøper Se&Hør. Jeg aner knapt nok hvordan jeg finner noe som helst på FB, synes det er bare rot der inne jeg.

Ikke jeg. Like lite som jeg kjøper Se&Hør. Jeg aner knapt nok hvordan jeg finner noe som helst på FB, synes det er bare rot der inne jeg.

Sånn som meg på Twitter det :P Finner bare ikke ut av det :) Man må være aktiv på FB for å få oversikten.... driver ikke akkurat og snoker jeg heller, men det hender jeg lurer på hva den og den driver med for tida, og da sjekker jeg ;)

Gjest nysgerrig på facebook

Så prektig er du ikke Lillemus at du aldri sjekker profiler du kommer innom. jeg blir innimellom helt oppgitt over den "fantastiske" livsinnstillingen din.

Så prektig er du ikke Lillemus at du aldri sjekker profiler du kommer innom. jeg blir innimellom helt oppgitt over den "fantastiske" livsinnstillingen din.

Det har vel ikke med å være prektig å gjøre, men mer med interesse. Hvorfor skulle noen gidde å juge om at de ikke snoker på facebook.

Jeg blir litt oppgitt hver gang noen liksom ikke tror på at jeg ikke leser Se og Hør. Selv ikke hos tannlegen. Det har imidlertid ikke noe med prektighet å gjøre. Jeg er bare overhodet ikke interessert i kjendiser og hva de måtte finne på.

Facebook derimot interesserer meg enormt, og jeg bor nesten der. Venner og kjente og folk jeg vet om er kjempeinteressant. For meg altså

Det har vel ikke med å være prektig å gjøre, men mer med interesse. Hvorfor skulle noen gidde å juge om at de ikke snoker på facebook.

Jeg blir litt oppgitt hver gang noen liksom ikke tror på at jeg ikke leser Se og Hør. Selv ikke hos tannlegen. Det har imidlertid ikke noe med prektighet å gjøre. Jeg er bare overhodet ikke interessert i kjendiser og hva de måtte finne på.

Facebook derimot interesserer meg enormt, og jeg bor nesten der. Venner og kjente og folk jeg vet om er kjempeinteressant. For meg altså

''Det har vel ikke med å være prektig å gjøre, men mer med interesse. Hvorfor skulle noen gidde å juge om at de ikke snoker på facebook.''

Jeg finner jo for søren ikke frem på mine egne FB-sider engang så hvordan i all verden skal jeg klare å snoke på andres?! Mine yngre kolleger flirer godt av meg når jeg en sjelden gang skal inn på FB og se etter om noe - jeg må alltid be om hjelp. *hehe*

Det var bare en fleip ;)

Jeg snoker faktisk veldig lite der inne, tro det eller ei. Jeg kan ikke huske at jeg har søkt opp noen i skattelistene noen gang, og jeg har bare googlet folk en håndfull ganger, og da har jeg hatt gode grunner for å gjøre det. Jeg er nok helt utenom det vanlige prektig;)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Sånn som meg på Twitter det :P Finner bare ikke ut av det :) Man må være aktiv på FB for å få oversikten.... driver ikke akkurat og snoker jeg heller, men det hender jeg lurer på hva den og den driver med for tida, og da sjekker jeg ;)

Jeg er ikke på twitter. Kan du opplyse meg litt? Hva brukes det til?

Jeg snoker faktisk veldig lite der inne, tro det eller ei. Jeg kan ikke huske at jeg har søkt opp noen i skattelistene noen gang, og jeg har bare googlet folk en håndfull ganger, og da har jeg hatt gode grunner for å gjøre det. Jeg er nok helt utenom det vanlige prektig;)

''Jeg kan ikke huske at jeg har søkt opp noen i skattelistene noen gang, og jeg har bare googlet folk en håndfull ganger''

Skattelister, google og div. telefon-kataloger på nettet er innimellom i bruk her ja... *host*

''Det har vel ikke med å være prektig å gjøre, men mer med interesse. Hvorfor skulle noen gidde å juge om at de ikke snoker på facebook.''

Jeg finner jo for søren ikke frem på mine egne FB-sider engang så hvordan i all verden skal jeg klare å snoke på andres?! Mine yngre kolleger flirer godt av meg når jeg en sjelden gang skal inn på FB og se etter om noe - jeg må alltid be om hjelp. *hehe*

Egentlig skjønner jeg deg godt. Vet ikke om jeg hadde fått det til selv heller, om jeg ikke hadde hengt med fra ganske tidlig og fått alle demystiske endringene etterhvert. Det var ekstremt mye enklere før. Nå foretrekker jeg det faktisk fra mobil. På PC synes jeg fortsatt det bare blir rot.

Men når man er så ofte innom som meg, så kan man egentlig bare lese det som står på "hjem" og så får man jo med seg så og si alt ;-)

''Jeg kan ikke huske at jeg har søkt opp noen i skattelistene noen gang, og jeg har bare googlet folk en håndfull ganger''

Skattelister, google og div. telefon-kataloger på nettet er innimellom i bruk her ja... *host*

Men hva skal du med den informasjonen? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Jeg kan ikke se vitsen med å finne ut hva folk tjener. Det har da ingenting å si for meg? Tror jeg. Eller når de er født. So what? Og de jeg vil kjenner på Facebook har jeg jo allerede som venner, og bildene deres kan jeg gå inn og se på når jeg vil. Det gir meg ingenting å se på fremmedes bilder, eller mer fjerne bekjentes. Hva skal du med det du snoker opp om folk? :)

Men hva skal du med den informasjonen? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Jeg kan ikke se vitsen med å finne ut hva folk tjener. Det har da ingenting å si for meg? Tror jeg. Eller når de er født. So what? Og de jeg vil kjenner på Facebook har jeg jo allerede som venner, og bildene deres kan jeg gå inn og se på når jeg vil. Det gir meg ingenting å se på fremmedes bilder, eller mer fjerne bekjentes. Hva skal du med det du snoker opp om folk? :)

''Men hva skal du med den informasjonen? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Jeg kan ikke se vitsen med å finne ut hva folk tjener. Det har da ingenting å si for meg?''

Hva de tjener bryr jeg meg ikke om, men noen ganger er jeg f.eks. nysgjerrig på hvor gammel noen er eller hvor de bor...

Den kjekke fysioterapeuten min for eksempel... ;o)

Jeg er ikke på twitter. Kan du opplyse meg litt? Hva brukes det til?

Image- og nettverksbygging. Fint for de som er gode på oneliners og vil markere seg. Så kan folk følge dem og ta bølgen og føle at de kjenner dem litt. For folk flest ser det ut som det handler mest om å rope ut i tomme intet, eller snakke med seg selv, kan man vel si.

Gjest nysgerrig på facebook

Det er helt merkelig å ha problemer med å forstå at når du ser søsteren til flammen din på facebok og klikker på profilen - i fortsettelsen ser du han holde rundt en dame - og det som skjer er at du ser på alle bildene i albumet.

Hvis dette er å snoke så greit. Jeg er ikke overvettes begeistret for naboens kusine som akkurat har fått gave fra tannfeen, men han jeg dater vil jeg gjerne vite mer om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...