Gå til innhold

Bestilt fra Apple Store?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forvirret jeg

De legger igjen en lapp, passer det ikke ringer du bare nr som står på lappen og får endret til en dato dere er hjemme. (evt kan den leveres et annet sted).

Hadde vært enklere om vi fikk foreslå et tidspunkt allerde ved bestillingen da :/

Argh..

Gjest Elextra

De ringer når de er på vei og spør om du er hjemme (alt. ringer de når de konstaterer at du ikke er det). De spør om de kan levere på et alternativt tidspunkt eller adresse. Jeg har flere ganger fått DHL, UPS o.l. til å levere pakker på jobben. Antakelig vil de også forsøke seg på å levere den på nærmeste postkontor. En gang foreslo de at jeg skulle komme på terminalen på Alnabru eller noe sånt og hente selv, det sa jeg selvfølgelig nei til.

En gang eller to har vi også, etter å ha avtalt det på telefonen, lagt fullmakt i postkassen om at de kan legge pakke der.

Annonse

Hadde vært enklere om vi fikk foreslå et tidspunkt allerde ved bestillingen da :/

Argh..

Det er jo umulig å vite. For det første vet de vel knapt når akkurat din iPhone er ferdig produsert. For det andre er det mangt og mye som kan skje med en bestilling som forsinker den. Det avhenger også av hvor mange leveringer DHL har den dagen.

Min blir overtatt av Posten Bedrift eller noe når den ankommer Oslo. Så da skal den til Ålesund før den kommer hit. :P

Gjest forvirret jeg

De ringer når de er på vei og spør om du er hjemme (alt. ringer de når de konstaterer at du ikke er det). De spør om de kan levere på et alternativt tidspunkt eller adresse. Jeg har flere ganger fått DHL, UPS o.l. til å levere pakker på jobben. Antakelig vil de også forsøke seg på å levere den på nærmeste postkontor. En gang foreslo de at jeg skulle komme på terminalen på Alnabru eller noe sånt og hente selv, det sa jeg selvfølgelig nei til.

En gang eller to har vi også, etter å ha avtalt det på telefonen, lagt fullmakt i postkassen om at de kan legge pakke der.

Takk for nyttige tips :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...