Gå til innhold

Bank-id leseren min

Anbefalte innlegg

Gjest rotekoppendeluxe

Hvor ble den av? Noen synske?

Ja, det er litt rotete her nå, så kanskje den dukker opp når jeg får ryddet....

men jeg satt med den i går, betalte en regning,

og nå i dag når jeg skal inn igjen i nettbanken finner jeg den ikke!

Hrmf....

Bruker Sparebank1.... prøvde bestille sånn engangspassordapp,

men mobilen min støtter ikke android eller iphone, kun symbian...

Vil den da støtte Sparebank1 på mobil? Men da må jeg først ha kodebrikken for å logge meg inn på nettbanken for å få det til da... hrmf...

Jaja, er det noen synske som vet hvor jeg skal lete?

(Mistenker at en av ungene har tatt den....)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384631-bank-id-leseren-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Har du sett i kjøleskapet? Kaffekoppen?

mvh

Haha ja så forfjamset som jeg er så ligger den sikkert i kjøleskapet... eller kaffekoppen :D

Uff, jeg får svinge meg rundt... men har sånn hodepine og stiv nakke at jeg klarer ikke konse meg, bør vel komme meg vekk fra dataen... men MÅ finne den før mannen min kommer, han er så frustrert over at jeg hele tiden mister ting, og dette er hans leser da jeg mistet min :( uuuups :-) Og jeg som får lønn i morgen og skal føre over masse penger til utgiftskontoen :-)

Men den MÅ være i huset et sted, mest sannsynlig på soverommet,

kanskje på stua.... jeg tok med regningnene jeg betalte inn på stua etterpå, men leseren lå igjen på soverommet, så tror jeg at jeg kom på den og gikk inn igjen og ryddet den vekk i en fei, trodde jeg la den der jeg pleier, men.... hmmmm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384631-bank-id-leseren-min/#findComment-3400891
Del på andre sider

Haha ja så forfjamset som jeg er så ligger den sikkert i kjøleskapet... eller kaffekoppen :D

Uff, jeg får svinge meg rundt... men har sånn hodepine og stiv nakke at jeg klarer ikke konse meg, bør vel komme meg vekk fra dataen... men MÅ finne den før mannen min kommer, han er så frustrert over at jeg hele tiden mister ting, og dette er hans leser da jeg mistet min :( uuuups :-) Og jeg som får lønn i morgen og skal føre over masse penger til utgiftskontoen :-)

Men den MÅ være i huset et sted, mest sannsynlig på soverommet,

kanskje på stua.... jeg tok med regningnene jeg betalte inn på stua etterpå, men leseren lå igjen på soverommet, så tror jeg at jeg kom på den og gikk inn igjen og ryddet den vekk i en fei, trodde jeg la den der jeg pleier, men.... hmmmm

Rydd eller let etter noe annet.

:-)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384631-bank-id-leseren-min/#findComment-3400895
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...