Gå til innhold

Støt i nakken.

Gjest Merkelige greier dette her

Anbefalte innlegg

Gjest Merkelige greier dette her

Setter innlegget her da jeg ikke er sikker på hvor det hører til.

Jeg har fått påvist FM og har hatt masse smerter i kroppen i mange år. Men spesielt i ryggen.

Har mistanke til at det kan være mer enn FM som plager den. Jeg har bla ved belastning blir omtrent helt lam fra livet og ned i et par dager. Det er også en veldig smerte 24/7 så ant. ligger noen nerver i klem eller noe.

Siden i fjor, da jeg hadde kjørt meg altfor hardt og ble sykmeldt og fikk diagnosen FM så har jeg hatt veldig plager med nakken.

Den er vond hele tiden men det varierer veldig i hvor mye. Noen dager eller netter kan jeg ha så vondt og være så stiv at jeg ikke klarer å lee på hodet omtrent. Andre dager så kjenner jeg det hele tiden men jeg klarer å leve med det.

En ting jeg synes er veldig rart er at jeg veldig, veldig ofte får støt i nedre del av nakken/overgangen til skulderhøyde når jeg svelger. Og da lurer jeg, hva er det som kan henge sammen der? Bør ikke svelge noe stort, som mat el. Holder med at jeg svelger. Og så får jeg innimellom da støt på en måte bak i nakken/øvre rygg.

Noen som har minste greie på hva dette kan være og komme av?

Jeg går til lege jevnlig pga FM men han overser dessverre masse av mine plager, og mener at alt går seg til bare jeg er sterkt og står på.

Noen? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384635-st%C3%B8t-i-nakken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...