Gå til innhold

Ojjjjj…for en skam…for en skam…

Anbefalte innlegg

Gjest Ojojoj for en skam
Skrevet

For vel 15 år siden så rotet jeg med en fyr på min arbeidsplass ( stor arbeidsplass med flere hundrede ansatte)…

Vi rotet vel litt mye…siden vi endte opp i en krok hvor vi elsket sammen…

Det jeg ikke visst den gangen at en annen på jobb hadde sett oss sammen i denne hyrdestunden…

Etter hvert så ble jeg og hyrdestunds-fyren gift med hverandre…

I dag så kom han…observatøren… som tydelig så oss den gangen for 15 år siden… bort til meg…

Han spurte hvordan det stod til med mannen min… det var lenge siden han hadde sett han, sa observatøren…

”Hæææ…jooo…han har det bare bra han…( jeg lurer på hva dette er…?????)

” Han har bare begynt på en annen avdeling”…sa jeg…

Observatøren kunne si det at han så oss den gangen for 15 år siden da vi elsket…men han hadde aldri sagt det til noen…

Auauau…her har han gått i 15 år og tydeligvis tenkt på dette hver gang han har sett meg på jobb…og vi som jobber ganske nær hverandre !!!

Jeg kommer sikkert til å se han i morgen…og neste arbeidsdag…og neste…osv…osv…

Og jeg skjemmes…og kommer sikkert til å skjemmes hver gang jeg treffer på denne ukjente ”observatøren”…

Ojjjjjjjjjojjjjj….for en skam !!!

Skrevet

Hei,

Er ikke dette bare gode minner? ;-)

Jeg synes ikke du trenger å skjemmes i det hele tatt, det er jo bare en del av naturen.

Men noe ønsker en jo skal være "privat", det er vel her "det" ligger.

Du kan trygt "late som ingenting" i morgen eller smile et lurt smil...:-))

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor 'observatører' kommer trekkende med dette nå 15 år etterpå.

Enkelte ting håndteres best uomtalt.

mvh

Gjest neidasåså
Skrevet

Syns det egentlig høres litt søtt ut jeg, med tanke på at dere faktisk ble gift til slutt :-)

Verre hadde det vært om dere var to som hadde dere på si og ble fersket...

Gjest MrNobody
Skrevet

Dette hadde jeg ikke ofret en tanke :-)

Jeg hadde bare smilt til vedkommende, og gjerne blunket med et øye også :-)

En herlig historie spør du meg, og du skal ikke se bort fra at vedkommende er litt misunnelig :-)

Skrevet

15 år siden jo! Glem det. Han burde heller være flau for å nevne det.

Skrevet

Skam på ham som syntes han måtte nevne det for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...