Gå til innhold

Sier dere mutter og fatter?

Anbefalte innlegg

Haha - jeg blir sint når gubben min kaller meg "mor". Og da vi hadde undulat og han snakket til fuglen og omtalte meg som "mamma" til fuglen -da ble jeg forbanna, og det skjønte han - haha. Jeg er vel for helvete ikke mora til en fugl! :)

''Haha - jeg blir sint når gubben min kaller meg "mor". Og da vi hadde undulat og han snakket til fuglen og omtalte meg som "mamma" til fuglen -da ble jeg forbanna''

Hehe, det er jo litt søtt også, da. Jeg har en venn som er veldig glad i hunden sin og som koseprater med den, og da omtaler han alltid seg selv som "han far" til hunden.

Han bruker å si at jeg kan gjerne mene hva jeg vil om kjerringa og bilen, men nåde meg om jeg sier noe ufordelaktig om bikkja..

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

11

• Lillemus

7

• flisa

5

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

''Noen ektepar kaller hverandre mor og far''

Det har jeg bestandig synes høres så utrolig kjedelig ut. Husker venners foreldre kalte hverandre mor og far da jeg var barn, og jeg husker jeg tenkte at de var ikke kjærester, bare foreldre.

Forøvrig deler jeg ikke ditt syn på "mamma", men tror det har mye med kultur og vaner å gjøre.

''Det har jeg bestandig synes høres så utrolig kjedelig ut. Husker venners foreldre kalte hverandre mor og far da jeg var barn, og jeg husker jeg tenkte at de var ikke kjærester, bare foreldre.''

Jeg synes det er kjempekoselig når et eldre ektepar kaller hverandre mor og far. For meg vitner det om en dyp og kanskje livslang gjensidig kjærliget. :o)

Gjest Elextra

''Det har jeg bestandig synes høres så utrolig kjedelig ut. Husker venners foreldre kalte hverandre mor og far da jeg var barn, og jeg husker jeg tenkte at de var ikke kjærester, bare foreldre.''

Jeg synes det er kjempekoselig når et eldre ektepar kaller hverandre mor og far. For meg vitner det om en dyp og kanskje livslang gjensidig kjærliget. :o)

''Jeg synes det er kjempekoselig når et eldre ektepar kaller hverandre mor og far.''

*knegg* ikke første gang vi mener diametralt motsatte ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...