Gå til innhold

otrivin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk med legen og be han skrive ut en nesespray med kortison. Denne kan bidra til å reparere ødelagte slimhinner og derved redusere behovet for Otrivin.

Det skal jeg spør legen om.

Skrevet

Når man bruker menthol så føler man den friskheten i nesa samtidig :)

Ja det er sant, den vanlige funker ikke lenger.

Skrevet

Hehe, ja men det er søren meg ikke lett når nesa er så tett at du nesten ikke får puste eller at du ikke smaker hva du spiser.

''Hehe, ja men det er søren meg ikke lett når nesa er så tett at du nesten ikke får puste eller at du ikke smaker hva du spiser.''

Vet det, men det er jo fordi du har brukt nesesprayen altfor lenge. Trapp ned og slutt, ellers blir det bare verre og verre og du kan ødelegge slimhinnene for godt.

Skrevet

Det skal jeg spør legen om.

Kortison er ikke bare bra det heller. Har du prøvd med saltvannsnesespray for å se om du klarer å holde deg unna Otrivin da? Saltvannsnesespray er helt ufarlig.

Skrevet

Ja det er sant, den vanlige funker ikke lenger.

Den funker men den er ikke like bra syns jeg :P

Skrevet

Kortison er ikke bare bra det heller. Har du prøvd med saltvannsnesespray for å se om du klarer å holde deg unna Otrivin da? Saltvannsnesespray er helt ufarlig.

Å så dumt, saltvann hjelper ikke.

Skrevet

Den funker men den er ikke like bra syns jeg :P

Tror mentolen er vel sterk for noen, men ikke for oss hardrauser :)

Gjest Melis37
Skrevet

Prøver :)

Håper du klarer å slutte stjernestøv :) kjenner flere som har blitt avhengig av nesespray.

Skrevet

Håper du klarer å slutte stjernestøv :) kjenner flere som har blitt avhengig av nesespray.

Skal prøve å ta kun om kvelden når jeg legger meg.

Skrevet

Tror mentolen er vel sterk for noen, men ikke for oss hardrauser :)

Haha:)

Blir alltid kalt for "narkis" jeg ;p

Til og med kjøpt så mye nesespray at han i kiosken spør om jeg skal ha nesespray ;p så nå har jeg sluttet å kjøpe det der :P flaut

candyqueen_83
Skrevet

Barneutgaven er det samme som å ikke bruke noe det :P

Nei ;O) Jeg prøver å bruke barneutgaven når jeg er forkjølet og jeg, for jeg var også avhengig tidligere.

Skrevet

Haha:)

Blir alltid kalt for "narkis" jeg ;p

Til og med kjøpt så mye nesespray at han i kiosken spør om jeg skal ha nesespray ;p så nå har jeg sluttet å kjøpe det der :P flaut

Ja vi er desperate folk etter nesespray, hehe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...