Gå til innhold

Dusjer du virkelig hver dag?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre av fastlegen at man skal ikke bruke for mye såpe. Ikke bruke det i underlivet. Dusjen kan jo være fort over den, hvis man bruke vaskeklut og vasker seg på de stedene som blir mest skitten: underliv, under armer og føttene. Skyll over kroppen til slutt. Det bør holde.

Fortsetter under...

Svært så ofte det stilles spørsmål om hvor ofte man dusjer.

Jeg dusjer 1-2 ganger pr dag, men ofte bare et par minutter.

Det er et av de spørsmålene som man helst ikke spør om i lunsjen på jobben, og da blir det stilt anonymt her. Moderne mennesker er svært opptatt av kropp, hygiene og sex.

Det er et av de spørsmålene som man helst ikke spør om i lunsjen på jobben, og da blir det stilt anonymt her. Moderne mennesker er svært opptatt av kropp, hygiene og sex.

Greit nok, men er ikke dettte det spørsmålet det er lettest å søke opp tidligere tråder på her inne? Kan ikke være mer enn en liten måned siden sist det var en lang tråd om det?

Annonse

Greit nok, men er ikke dettte det spørsmålet det er lettest å søke opp tidligere tråder på her inne? Kan ikke være mer enn en liten måned siden sist det var en lang tråd om det?

Jeg aner ikke. Søker aldri opp tidligere tråder og glemmer stort sett ganske raskt temaene. Dol er først og fremst tidsfordriv her og nå for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...