Gå til innhold

Kreativitet og psykisk sykdom henger sammen.

Anbefalte innlegg

En utdannet kunstner er ikke nødvendigvis en ekte kunstner. Hvor har du det fra at jeg mener det?

La du ikke merke til spørsmålstegnet tilslutt fiseline, dvs at jeg spurte deg om nettopp det? ;-) Skjønner ikke helt hva du legger i "ekte kunstner", kanskje du kan utdype?

Har ellers ramlet litt av her. Skjønner ikke helt hva ekte kunstnere eller ikke og annerkjente kunstnere eller ikke egentlig har med diskusjonen om kreativitet og psykisk sykdom å gjøre egentlig :)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fineline

11

• tonie

10

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• PieLill

2

Mest aktive i denne tråden

En utdannet kunstner er ikke nødvendigvis en ekte kunstner. Hvor har du det fra at jeg mener det?

Jeg tror du må forklare en gang til hva som skal til for at du skal kalle noen en kunstner. Jeg får ikke helt grep om det. Er det bare de som utmerker seg som er kunstnere? Tenker du i så fall sånn om leger også?

La du ikke merke til spørsmålstegnet tilslutt fiseline, dvs at jeg spurte deg om nettopp det? ;-) Skjønner ikke helt hva du legger i "ekte kunstner", kanskje du kan utdype?

Har ellers ramlet litt av her. Skjønner ikke helt hva ekte kunstnere eller ikke og annerkjente kunstnere eller ikke egentlig har med diskusjonen om kreativitet og psykisk sykdom å gjøre egentlig :)

Hehe, jeg skrev nettopp noe lignende. Jeg ramlet visst litt ut ute, men jeg skjønner altså ikke hvem som egentlig er de ekte kunstnerne. Jeg har skjønt at de må ha psykiske problemer, men utover det liksom. :)

Hehe, jeg skrev nettopp noe lignende. Jeg ramlet visst litt ut ute, men jeg skjønner altså ikke hvem som egentlig er de ekte kunstnerne. Jeg har skjønt at de må ha psykiske problemer, men utover det liksom. :)

Hehe, ikke sant :) Syns forresten sammenligningen din med leger var god. Den viser tydelig at hvor skillelinjene må gå - og hvor de ikke kan gå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...