Mrs. Wallace Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Ja det er dagens foreldre. Hvis man ser på prosenten på barn som ikke dør av skadene ville den vært mye høyere, kanskje 50%. ''Ja det er dagens foreldre.'' Hæ? Hva er dagens foreldre? ''Hvis man ser på prosenten på barn som ikke dør av skadene ville den vært mye høyere, kanskje 50%.'' Høyere enn hva? 0 Siter
flisa Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 ''Ja det er dagens foreldre.'' Hæ? Hva er dagens foreldre? ''Hvis man ser på prosenten på barn som ikke dør av skadene ville den vært mye høyere, kanskje 50%.'' Høyere enn hva? av barn som blir mishandlet men ikke dør -doble tall, mener hun sikkert. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 av barn som blir mishandlet men ikke dør -doble tall, mener hun sikkert. Ja, slik forsto jeg det også. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 ''Det blir vanskeligere og vanskeligere å formidle saklig informasjon om helse, krimminalitet mm. når media nesten konsekvent kjører krigstypeforenklingene.'' Ironisk nok er det akkurat det jeg har påpekt at du ofte gjør... ''Ironisk nok er det akkurat det jeg har påpekt at du ofte gjør..'' ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.