Gå til innhold

Tjukkas-vest - hvor får jeg det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar fra deg! Nå ble jeg glad! Men hvordan vet de at akkurat jeg skal få en vest. Jeg ser for meg at det er et hav av mennesker der...

De gir vel til dem som ikke allerede har vest, tror du ikke det ;-)

Annonse

Takk for at du ville svare meg og takk for linkene :o)

Det jeg er på jakt etter er spesifikt Tjukkas-vester. Det er regfleksvester med logo på og som alle deltagere skal ha på seg når de skal gå tur.

Jeg er helt ny, og lurer på hvor jeg får nettopp en slik vest med logo. Men takk igjen for at du ville hjelpe meg :o)

Gjest annlovinda

Takk for at du ville svare meg og takk for linkene :o)

Det jeg er på jakt etter er spesifikt Tjukkas-vester. Det er regfleksvester med logo på og som alle deltagere skal ha på seg når de skal gå tur.

Jeg er helt ny, og lurer på hvor jeg får nettopp en slik vest med logo. Men takk igjen for at du ville hjelpe meg :o)

Ok - beklager, det vet jeg ikke noe om. Men vil da tro det er som de andre sier, at dere får det utdelt der. :)

Det er helt gratis og skal ikke være mer organisert enn at man starter samtidig. Det har vært veldig viktig for Jan Ellefsen som startet dette. Det er næringslivet som sponser disse vestene,- her i Moss - MODERCHAPTERET -hihi, er det Sparebank1 og Meglergården som har sponset mange vester. Så herlig dette her :) Bare å møte opp i ditt Chapter og si du trenger vest - så får du! :)

Her er en oversikt over alle Chapterene: http://blogg.moss-avis.no/tjukkasbloggen/tjukkasgjengene-pa-facebook/

Det er helt gratis og skal ikke være mer organisert enn at man starter samtidig. Det har vært veldig viktig for Jan Ellefsen som startet dette. Det er næringslivet som sponser disse vestene,- her i Moss - MODERCHAPTERET -hihi, er det Sparebank1 og Meglergården som har sponset mange vester. Så herlig dette her :) Bare å møte opp i ditt Chapter og si du trenger vest - så får du! :)

Her er en oversikt over alle Chapterene: http://blogg.moss-avis.no/tjukkasbloggen/tjukkasgjengene-pa-facebook/

Tusen takk for nyttig svar fra deg :o)

Hva skulle en liten tjukkas gjort uten dol?

Gleder meg til å ta del i dette!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...