Gå til innhold

Hva er hva du lever for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er en forandring fra min kjedelige hverdag. Trenger ikke å reise så langt. Å dra til andre land i Skandinavia holder langt! :)

Skjønner. Tror de fleste av oss trenger litt forandring nå og da. Jeg liker også å reise, og aller helst alene. Det er det ikke så ofte jeg får til, men det hender nå og da. Jeg føler meg kjempeegoistisk når jeg drar avgårde uten å spørre om noen vil være med, men det er kanskje bare dumt. Man trenger da å gjøre noe bare for seg selv også, gjør man ikke?:)

Annonse

Skjønner. Tror de fleste av oss trenger litt forandring nå og da. Jeg liker også å reise, og aller helst alene. Det er det ikke så ofte jeg får til, men det hender nå og da. Jeg føler meg kjempeegoistisk når jeg drar avgårde uten å spørre om noen vil være med, men det er kanskje bare dumt. Man trenger da å gjøre noe bare for seg selv også, gjør man ikke?:)

jeg bare snakker om det, men har ikke fått gjort det enda - reise alene altså. Det ønsker jeg at jeg skal klare å gjennomføre neste år, -men som regel så "drar jeg til meg folk", egentlig litt slitsomt. Hadde tenkt å reise alene til Tyrkia, 16 dager i påsken,- men har allerede begynt å hinte til barnebarnet om hun vil være med,,,, egentlig blir det for lenge for ho, og det er ikke basseng åpent enda da - så jeg burde lære meg å holde kjeft. Jeg har klær og alt hengende der nede i et skap på "rommet mitt" hos mamma og pappa - så jeg kunne egentlig bare dratt med meg bøker og latet meg og fått mammas hjemmelagde mat i 16 dager....vi får se :)

Næmmen, er vi flere? :-)

Jeg elsker å reise alene, har vært i syden alene, på spa alene, på hytte på fjellet alene - en veldig fin ferieform!

Nå er jeg veldig sosialt anlagt, da, så jeg kommer gjerne i kontakt med folk på turene mine. Det er kjempekoselig!

jeg bare snakker om det, men har ikke fått gjort det enda - reise alene altså. Det ønsker jeg at jeg skal klare å gjennomføre neste år, -men som regel så "drar jeg til meg folk", egentlig litt slitsomt. Hadde tenkt å reise alene til Tyrkia, 16 dager i påsken,- men har allerede begynt å hinte til barnebarnet om hun vil være med,,,, egentlig blir det for lenge for ho, og det er ikke basseng åpent enda da - så jeg burde lære meg å holde kjeft. Jeg har klær og alt hengende der nede i et skap på "rommet mitt" hos mamma og pappa - så jeg kunne egentlig bare dratt med meg bøker og latet meg og fått mammas hjemmelagde mat i 16 dager....vi får se :)

Å bo sammen med foreldrene sine er vel ikke helt det jeg tenker på når jeg snakker om å reise alene, men det kommer sikkert litt an på hvordan man ser på ting;) Jeg tenker vel mer helt alene på et fremmed sted man kan utforske uten andre som mener en hel masse om hva man bør få med seg:)

Å bo sammen med foreldrene sine er vel ikke helt det jeg tenker på når jeg snakker om å reise alene, men det kommer sikkert litt an på hvordan man ser på ting;) Jeg tenker vel mer helt alene på et fremmed sted man kan utforske uten andre som mener en hel masse om hva man bør få med seg:)

De lar meg i fred og leiligheten er svææær :) - joda, jeg kunne godt ha reist helt alene et sted også,- men gjerrig som jeg er, så tar jeg gjerne opphold i Tyrkialeiligheten - hihi

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...