Gjest Scrati Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 For meg er det turer til utlandet. Det eneste positive i livet mitt. 0 Siter
tonie Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Hva er det du gjør der som gjør deg så godt da? Eller er det det å være fri fra alt det vanlige? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg lever pga familien min og de periodene jeg er noenlunde våken og frisk. 0 Siter
Gjest Scrati Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Hva er det du gjør der som gjør deg så godt da? Eller er det det å være fri fra alt det vanlige? Ja det er en forandring fra min kjedelige hverdag. Trenger ikke å reise så langt. Å dra til andre land i Skandinavia holder langt! 0 Siter
tonie Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Ja det er en forandring fra min kjedelige hverdag. Trenger ikke å reise så langt. Å dra til andre land i Skandinavia holder langt! Skjønner. Tror de fleste av oss trenger litt forandring nå og da. Jeg liker også å reise, og aller helst alene. Det er det ikke så ofte jeg får til, men det hender nå og da. Jeg føler meg kjempeegoistisk når jeg drar avgårde uten å spørre om noen vil være med, men det er kanskje bare dumt. Man trenger da å gjøre noe bare for seg selv også, gjør man ikke? 0 Siter
Gjest zukkkkkkkkkk Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Barna mine... ingenting er herligere enn å sitte med de i armkroken, kjenne håret deres mot haken min... høre de si" mamma, jeg er glad ideg"......... zukkkkkkkkk føler meg som verdens heldigste. 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 min herlige og sammensveisede familie, -min herlige og morsomme jobb, og ferieturene - helt klart. I år har jeg hatt 5 herlige ferier - elsker det. Må nok bremse ned litt neste år, gikk hardt ut over lommeboka. 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Skjønner. Tror de fleste av oss trenger litt forandring nå og da. Jeg liker også å reise, og aller helst alene. Det er det ikke så ofte jeg får til, men det hender nå og da. Jeg føler meg kjempeegoistisk når jeg drar avgårde uten å spørre om noen vil være med, men det er kanskje bare dumt. Man trenger da å gjøre noe bare for seg selv også, gjør man ikke? jeg bare snakker om det, men har ikke fått gjort det enda - reise alene altså. Det ønsker jeg at jeg skal klare å gjennomføre neste år, -men som regel så "drar jeg til meg folk", egentlig litt slitsomt. Hadde tenkt å reise alene til Tyrkia, 16 dager i påsken,- men har allerede begynt å hinte til barnebarnet om hun vil være med,,,, egentlig blir det for lenge for ho, og det er ikke basseng åpent enda da - så jeg burde lære meg å holde kjeft. Jeg har klær og alt hengende der nede i et skap på "rommet mitt" hos mamma og pappa - så jeg kunne egentlig bare dratt med meg bøker og latet meg og fått mammas hjemmelagde mat i 16 dager....vi får se 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Skjønner. Tror de fleste av oss trenger litt forandring nå og da. Jeg liker også å reise, og aller helst alene. Det er det ikke så ofte jeg får til, men det hender nå og da. Jeg føler meg kjempeegoistisk når jeg drar avgårde uten å spørre om noen vil være med, men det er kanskje bare dumt. Man trenger da å gjøre noe bare for seg selv også, gjør man ikke? Næmmen, er vi flere? :-) Jeg elsker å reise alene, har vært i syden alene, på spa alene, på hytte på fjellet alene - en veldig fin ferieform! Nå er jeg veldig sosialt anlagt, da, så jeg kommer gjerne i kontakt med folk på turene mine. Det er kjempekoselig! 0 Siter
Gjest Melis37 Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Den eneste grunnen til at jeg vil leve,og har overlevd,er ene og alene min sønn 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Familien min, vennene mine, jobben min og hobbyen min 0 Siter
tonie Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 jeg bare snakker om det, men har ikke fått gjort det enda - reise alene altså. Det ønsker jeg at jeg skal klare å gjennomføre neste år, -men som regel så "drar jeg til meg folk", egentlig litt slitsomt. Hadde tenkt å reise alene til Tyrkia, 16 dager i påsken,- men har allerede begynt å hinte til barnebarnet om hun vil være med,,,, egentlig blir det for lenge for ho, og det er ikke basseng åpent enda da - så jeg burde lære meg å holde kjeft. Jeg har klær og alt hengende der nede i et skap på "rommet mitt" hos mamma og pappa - så jeg kunne egentlig bare dratt med meg bøker og latet meg og fått mammas hjemmelagde mat i 16 dager....vi får se Å bo sammen med foreldrene sine er vel ikke helt det jeg tenker på når jeg snakker om å reise alene, men det kommer sikkert litt an på hvordan man ser på ting;) Jeg tenker vel mer helt alene på et fremmed sted man kan utforske uten andre som mener en hel masse om hva man bør få med seg:) 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Å bo sammen med foreldrene sine er vel ikke helt det jeg tenker på når jeg snakker om å reise alene, men det kommer sikkert litt an på hvordan man ser på ting;) Jeg tenker vel mer helt alene på et fremmed sted man kan utforske uten andre som mener en hel masse om hva man bør få med seg:) De lar meg i fred og leiligheten er svææær - joda, jeg kunne godt ha reist helt alene et sted også,- men gjerrig som jeg er, så tar jeg gjerne opphold i Tyrkialeiligheten - hihi 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Familien min, vennene mine, jobben min og hobbyen min Det vet jeg ikke.Fordi psykiatrien har lurt meg til å ta lykkepiller,mens jeg ikke vil leve,er jeg 100% ærlig. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Det vet jeg ikke.Fordi psykiatrien har lurt meg til å ta lykkepiller,mens jeg ikke vil leve,er jeg 100% ærlig. Denne skulle vel til trådstarter? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.