Sør Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 De som mottar pengene kjører rundt i flotte biler som Range Rover, mens folkene sulter. Jeg har mistet all tiltro til de som samler inn penger. 1) Hvorfor skal folk som jobber med noe av det viktigste i verden (å redde menneskeliv) kjøre rundt i dårligere biler enn andre? 2) Årsaken at folk kjører rundt i Landrover, Landcruiser, osv. er fordi veiene er som de er i kriseområder. 3) HVOR kjører Amnesty International rundt? Jeg foreslår du setter deg litt inn i dette før du uttaler deg så bastant om ting du åpenbart har liten greie på. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest old lady Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 1) Hvorfor skal folk som jobber med noe av det viktigste i verden (å redde menneskeliv) kjøre rundt i dårligere biler enn andre? 2) Årsaken at folk kjører rundt i Landrover, Landcruiser, osv. er fordi veiene er som de er i kriseområder. 3) HVOR kjører Amnesty International rundt? Jeg foreslår du setter deg litt inn i dette før du uttaler deg så bastant om ting du åpenbart har liten greie på. Med vennlig hilsen Herregud da, du skjønner da at dette bare er trolling? 0 Siter
Sør Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Herregud da, du skjønner da at dette bare er trolling? Det du skriver, eller det Bootsi skriver, eller begge? 0 Siter
Gjest old lady Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Det du skriver, eller det Bootsi skriver, eller begge? Spiller du dum, eller er du dum? 0 Siter
Sør Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Spiller du dum, eller er du dum? ''Spiller du dum, eller er du dum? – old lady'' Takk for at du beviser at du troller. 0 Siter
Gjest Bootsi Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 1) Hvorfor skal folk som jobber med noe av det viktigste i verden (å redde menneskeliv) kjøre rundt i dårligere biler enn andre? 2) Årsaken at folk kjører rundt i Landrover, Landcruiser, osv. er fordi veiene er som de er i kriseområder. 3) HVOR kjører Amnesty International rundt? Jeg foreslår du setter deg litt inn i dette før du uttaler deg så bastant om ting du åpenbart har liten greie på. Med vennlig hilsen Lada Niva hadde holdt lenge, og så kunne de hjulpet flere mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.