Gå til innhold

Gir du til innsamlingsaksjoner?

Anbefalte innlegg

De som mottar pengene kjører rundt i flotte biler som Range Rover, mens folkene sulter. Jeg har mistet all tiltro til de som samler inn penger.

1) Hvorfor skal folk som jobber med noe av det viktigste i verden (å redde menneskeliv) kjøre rundt i dårligere biler enn andre?

2) Årsaken at folk kjører rundt i Landrover, Landcruiser, osv. er fordi veiene er som de er i kriseområder.

3) HVOR kjører Amnesty International rundt?

Jeg foreslår du setter deg litt inn i dette før du uttaler deg så bastant om ting du åpenbart har liten greie på.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest old lady

1) Hvorfor skal folk som jobber med noe av det viktigste i verden (å redde menneskeliv) kjøre rundt i dårligere biler enn andre?

2) Årsaken at folk kjører rundt i Landrover, Landcruiser, osv. er fordi veiene er som de er i kriseområder.

Jeg foreslår du setter deg litt inn i dette før du uttaler deg så bastant om ting du åpenbart har liten greie på.

Med vennlig hilsen

Herregud da, du skjønner da at dette bare er trolling?

Med vennlig hilsen

Lada Niva hadde holdt lenge, og så kunne de hjulpet flere mennesker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...