Gå til innhold

Cognac + apocillin?

Anbefalte innlegg

Jo, det stemmer. Jeg tror man er avhengig av fundamentet for å sette på en krone. Bro er som jeg skrev ikke akutelt når problemtannen er bakerst. Jeg hører noen snakke om at de har fått tann på stift, men har ikke peiling på hvordan det er.

Vet ikke heller hva det er.

Håper bare det er mulig å rotfylle den, slik at jeg slipper å trekke. Men hvis jeg må trekke, så må jeg. Og da kunne jeg gjerne gjort det i dag.

Jeppjepp.

Fortsetter under...

Jeg skrev ikke midlertidig, men at det ikke nødvendigivis er en evighetsartikkel, men dette hadde jeg diskutert med tannlegen.

De bør absolutt gi deg nok svar til at du er komfortabel med den avgjøreslen som du lander på.

Ja, nå var tannlegen jeg møtte på så gira på å trekke, at jeg fikk ikke diskutert så mye. Men jeg håper jeg får gjort det, hvis jeg klarer å vente til jeg har tid hos min egen tannlege.

Skjønte ikke hva du mente med at den ikke er evig. Trodde rotfylling var et endelig punktum, men du mener kanskje at de må gjøres om igjen?

Ja, nå var tannlegen jeg møtte på så gira på å trekke, at jeg fikk ikke diskutert så mye. Men jeg håper jeg får gjort det, hvis jeg klarer å vente til jeg har tid hos min egen tannlege.

Skjønte ikke hva du mente med at den ikke er evig. Trodde rotfylling var et endelig punktum, men du mener kanskje at de må gjøres om igjen?

Jeg har sikkert vært særs uheldig, men jeg fikk problemer med det og endte med å trekke, men det var sikkert et såpass spesielt eksempel at det ikke er noe å tenke på. Det viktigste er hva tannlegen kan opplyse deg om hva som nettopp i ditt tilfelle er gode løsninger. Det kan være så mange faktorer som spiller inn og som vi her ute i periferien ikke kjenner til...

Jeg har sikkert vært særs uheldig, men jeg fikk problemer med det og endte med å trekke, men det var sikkert et såpass spesielt eksempel at det ikke er noe å tenke på. Det viktigste er hva tannlegen kan opplyse deg om hva som nettopp i ditt tilfelle er gode løsninger. Det kan være så mange faktorer som spiller inn og som vi her ute i periferien ikke kjenner til...

Jepp. Takk.

Gjest trulteli

Min anbefaling er at du ikke trekker om du ikke må. Du vil merke godt at den er borte. I tillegg risikerer du at tannen oppe som nå får fritt spillerom "synker" ned. Jeg angrer på at jeg lot en stressa tannlege ta en slik avgjørelse for meg en gang i tiden.

Annonse

Min anbefaling er at du ikke trekker om du ikke må. Du vil merke godt at den er borte. I tillegg risikerer du at tannen oppe som nå får fritt spillerom "synker" ned. Jeg angrer på at jeg lot en stressa tannlege ta en slik avgjørelse for meg en gang i tiden.

Nå har jeg tatt den, og det var riktig valg, for den var skikkelig betent og råtten:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...