Gå til innhold

Mobil som tåler å ligge i lommen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Har ingen formeing om holdbare glass, men jeg ville forsøkt å få gutten å oppbevare mobilen et annet sted enn i bukselomma. Mulig det er motbevist mange ganger, men jeg tror uansett mitt om strålingens innvirkning på fertilitet....

''Mulig det er motbevist mange ganger, men jeg tror uansett mitt om strålingens innvirkning på fertilitet....''

Kanskje det kan overbevise ham.... Så langt skal alt på død og liv i framlommene på buksa.

hilsen

''Mulig det er motbevist mange ganger, men jeg tror uansett mitt om strålingens innvirkning på fertilitet....''

Kanskje det kan overbevise ham.... Så langt skal alt på død og liv i framlommene på buksa.

hilsen

Det er viktig å ikke oppbevare nøkler etc i samme lomme som mobilen.

Annonse

har en nokia-e7, modellen er vel gått ut nå sikkert, men den er veldig god. har mistet den x antall ganger i gulvet og den ser så og si like fin ut. Kjekt med tastatur en kan vippe frem om en ønsker å skrive, jeg syns det er trasig å taste på skjermen..... begge deler er mulig her :-)

hilsen

Min har hatt en hang til det samme. En av de tingene jeg har mast på dette... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...