Gjest HHP58 Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er nyskjerrig og har en livlig fantasi,men jeg er jo ingen kunstner. 0 Siter
Gjest geir74 Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Vel, nå heter det nysgjerrig og ikke nyskjerrig :-) Så kreativ er jeg.... lol :-) Kreativitet kan være så mangt det. Har du mange ideer? Prøv å gjøre noe med det, trenger ikke være kunst :-) 0 Siter
spiky Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Vel, nå heter det nysgjerrig og ikke nyskjerrig :-) Så kreativ er jeg.... lol :-) Kreativitet kan være så mangt det. Har du mange ideer? Prøv å gjøre noe med det, trenger ikke være kunst :-) Det er å være nyskapende, oppfinnsom, finne på noe nytt, eller løse utfordringer på en ny måte. Man kan være kreativ på tusenvis av måter og i alle yrker! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Kreativitet og kunst trenger ikke nødvendigvis å henge sammen. Kreativitet brukes ofte om det å kunne tenke utenfor boksen, å løse problemer og utfordringer på en ny og overraskende måte eller å skape uventede og uforutsette ting. Kreativitet er ikke bare en menneskelig egenskap, men like mye noe man utøver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.