Gå til innhold

1 av 10 i Norge er millionær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Får man kjøpt noe til 2,5 mill da? Jeg ser en gammel venninne skal selge sin nå for 2,5 mill, men den er 45 kvm og det er litt i minste laget for oss her i huset

''Får man kjøpt noe til 2,5 mill da?''

Selvfølgelig får du det, man MÅ ikke bo midt i Oslo...

''Får man kjøpt noe til 2,5 mill da?''

Selvfølgelig får du det, man MÅ ikke bo midt i Oslo...

Jo, jeg må det ;) Jeg må bo et sted hvor jeg ikke trenger buss og trikk for å komme noen steder, skulle jeg sittet inne seks av sju dager så hadde jeg dødd. Og jeg må ha minst 80kvm og ingen terskler, garasje og stort bad og kjøkken.

Får man kjøpt noe til 2,5 mill da? Jeg ser en gammel venninne skal selge sin nå for 2,5 mill, men den er 45 kvm og det er litt i minste laget for oss her i huset

Ikke stort du får i Oslo for 2,5 mill. men her jeg bor får du en ganske flott enebolig eller ett småbruk for den sakens skyld ( selv om det ikke er de største og beste)og det er ganske sentralt også, tog bare noen få minutter unna og til Gardemoen på en time:-)

Kjøper dere noe til 2.5 milloner har dere 2.5 millioner cash. :)

Joda, men vi vil ikke flytte fra bydelen før minstemann er ferdig med skolen og forlater redet. Og i vår bydel (som på ingen måte ligger i sentrum) er det svært lite man får for 2,5 mill.

Vi får se hvordan prisene er når barna er ute for godt, det er slett ikke sikkert vi får 5 millioner da. Skulle det bli noen fortjeneste, blir den nok fordelt på de to som da er i etableringsfasen.

Som laban sier, så har vi også et hus som vil kunne gi oss noen millioner hvis vi selger - men da har vi ikke noe sted å bo. Vi er ikke helt gjeldfrie, men vil få rundt 3,5 millioner netto, tenker jeg.

Eneboligene her vi bor koster fra 3,5 til 7 millioner for et vanlig hus. Det finnes billigere områder i byen, men ungene og vi trives her, så det er ikke noe alternativ å flytte.

Dermed er vi millionærer - men uten noen millioner cash i lomma ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...