Gå til innhold

Haster - gave til 75 åring


Gjest sorbus

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg?

Min mor fyller 75 år denne uka. Og vi har ikke fått kjøpt noen gave. Hun har huset fullt av ting, og trenger neppe noe som tar opp skapplass.

Synes at bøker og CD'er er litt for lite - 75 år er tross alt litt "rundt". Hun får konsertabonnement i gave fra en annen slektning, så den gode id\een er brukt opp.

Eller så liker hun å lese, høre musikk, gå på konserter, være sammen med venninner og familie. Hun drikker vin, men det er vel også litt for "vanlig gave" å gi? Hun er ingen avansert vindrikker, og kjenner trolig ikke forskjell på om flaska koster 100 kr eller 500 kr.

Hva gir en til en kjær mamma som har det meste, men som en likevel ønsker å gi en flott gave til? Pris: 1000-1500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest germimate

Hva med digital fotoramme? Så en på størrelse med et større.bilde og som hang på veggen. Det ønsker jeg meg selv :) og da har hun mulighet til å se på gamle og nye bilder.

De finnes også i mindre str, og som kan stå på bordet fekd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har litt sans for et smykke jeg da :) eller en godstol? :)

Gode forslag. Hun har fornyet seg en del på smykkefronten de siste årene (fikk bl.a. noen flotte smykker til 70 års dagen), og går mye med moderne smykker nå. Men har altså ganske mange.

Godstol kjøpte hun selv for ca 5 år siden, og hun har ikke plass til flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med digital fotoramme? Så en på størrelse med et større.bilde og som hang på veggen. Det ønsker jeg meg selv :) og da har hun mulighet til å se på gamle og nye bilder.

De finnes også i mindre str, og som kan stå på bordet fekd.

Tror faktisk hun har det, men er litt usikker. Skal sjekke det. Godt tips. Hun tar mye bilder, og er flink til å redigere dem.

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gavekort til teater, gavekort på restaurant osv. MYE koseligere enn enda mer nips

Gavekort på teater kunne være noe, selv om hun skal få konsertabonnement. Må tenke litt på det.

Hun er sjelden ute og spiser på restaurant, så det kunne vært noe :-)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Den flotte fugleboken med fuglelyder.

http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8202347092

Man får den i stor og liten utgave, den store er flott, man får også kjøpt cd med ekstra avanserte fuglelyder til den også, dette er veldig gøy og jeg tror alle eldre mennesker liker fugler.

Jeg har denne boken selv og jeg skal kjøpe den til jul til min psykiater så hun kan sitte klar med boken når våren begynner å komme, da er den ekstra hyggelig å ha.

Den koster 500. kr i bokhandel så da må du jo kjøpe noe annet også, men denne boken er fantastisk og burde finnes i alle hjem.

En god kikkert er også hyggelig å få, kanskje sammen en slik bok, så kan man bedre få øye på fuglene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra barndommen

Vi stilte opp som søsken og sang en rekke barnesanger som moren vår hadde lært oss en gang. Det ble hun rørt over!

Et annet år lagde vi en felles fotobok av alle barn og barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...