Gå til innhold

Haster - gave til 75 åring


Gjest sorbus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi stilte opp som søsken og sang en rekke barnesanger som moren vår hadde lært oss en gang. Det ble hun rørt over!

Et annet år lagde vi en felles fotobok av alle barn og barnebarn.

Koselig! Vi synger mye i familien, og har brukt barndomssangene videre til våre barn, så hun vet at de "lever videre".

Fotobok rekker vi ikke å lage denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Den flotte fugleboken med fuglelyder.

http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8202347092

Man får den i stor og liten utgave, den store er flott, man får også kjøpt cd med ekstra avanserte fuglelyder til den også, dette er veldig gøy og jeg tror alle eldre mennesker liker fugler.

Jeg har denne boken selv og jeg skal kjøpe den til jul til min psykiater så hun kan sitte klar med boken når våren begynner å komme, da er den ekstra hyggelig å ha.

Den koster 500. kr i bokhandel så da må du jo kjøpe noe annet også, men denne boken er fantastisk og burde finnes i alle hjem.

En god kikkert er også hyggelig å få, kanskje sammen en slik bok, så kan man bedre få øye på fuglene :-)

Den så flott ut. Men hun er nok ikke så spesielt glad i fugler - så det var ikke helt midt i blinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1350998151' post='4827759]

Time hos en god fotpleier f.eks, eller annet sånt for å pleie seg selv.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en iPad? eller iPod Touch?

de er såpass enkle å lære seg at en 75-åring burde klare det fint.

Ja, men det blir litt dyrere enn vi hadde tenkt. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med digital fotoramme? Så en på størrelse med et større.bilde og som hang på veggen. Det ønsker jeg meg selv :) og da har hun mulighet til å se på gamle og nye bilder.

De finnes også i mindre str, og som kan stå på bordet fekd.

Det ble digital fotoramme og en flaske hvitvin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...