Gå til innhold

Hvor finne kjøkken til en ok pris?

Anbefalte innlegg

Gjest Nytt kjøkken snart

Skal skifte kjøkken snart og vil spørre leserne her om de kan tipse meg hvor en kan få de beste kjøpa på kjøkken? Det er jo mange som selger som norema, HTH, nova, kvikk ovs. Noen som har erfaring? Vil ikke ha det så fryktelig dyr da jeg bor i en borettslagsleilighet. Likavel ønsker jeg ett smart og innbydende kjøkken :-) Noen som kan tippe pris også kanskje? Kjøkkenet mitt er ikke veldig stort, ca 5-6 kva.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385067-hvor-finne-kj%C3%B8kken-til-en-ok-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jauuuuuuuuuuu

HTH har jo greie priser....

ellers så kan dere google og se om dere finner en nettolineforhandler i området...

De er også danske som HTH og har kjøkken i ulike stiler til forholdsvis rimelige priser :-) Bare litt dyrere enn IKEA :-)

Sette sammen selv eller få montør......

Vi fikk snekkere til å sette opp vårt, men var egentlig ikke helt fornøyd pga jeg er så pirkete... men men, hadde sikkert ikke fått det bedre til selv :D

Annonse

Gjest Sjokiser

IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...