Gå til innhold

Hva slags hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mops, de er jo ikke helt sorte? Ikke så flattrykt som en mops heller. Ikke langhåret, men ikke glatt, litt sånn småkrøllet ganske kort pels. Hengende ører, tror jeg i farta.

Ser du sier at det ikke er en terrier, men det kan ikke være en cairn likevel da? http://puppydogweb.com/caninebreeds/dogimages/cairn_pdw.jpg De er bare sååå søte!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

14

• candyqueen_83

12

• cathlin

8

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du tenker på en svart mops? Nei, de er jo ikke i nærheten av å være søte engang!

Nei, fant ut at jeg tenkte på en type bullterrier.

Skrevet

Du tenker på en svart mops? Nei, de er jo ikke i nærheten av å være søte engang!

Men, kan det være en labradoodle?

Skrevet

Åh, dette er et spennende mysterium! :)

Kan det være en liten cockapoo?

Skrevet

Man skulle ikke tro noe kunne bli søtere, men joda; norfolk terrier er faktisk enda søtere :) *vil ha* http://www.101razasdeperros.com/images/perros-norfolk-terrier.jpg

Kjempesøt!

Nå tror jeg at jeg har funnet svaret - det er muligens en svart amerikansk cocker spaniel!

http://www.masibelle.com/

Den er jo litt annerledes enn den europeiske og det er definitivt ikke den europeiske varianten, det er jeg 100% sikker på.

Skrevet

Men, kan det være en labradoodle?

De ligner på en labradoodlevalp, men jeg tror det er en amerikansk cocker spaniel. :o)

Skrevet

Åh, dette er et spennende mysterium! :)

Kan det være en liten cockapoo?

Åååå - den var søt! Men jeg tror det er en amerikansk cocker spaniel. :o)

Skrevet

En Cockapoo? Altså en blanding mellom cocker spaniel og puddel? Det finnes også blanding med Amerikansk cocker spaniel, og forskjellige str av puddel. Vi har en helt sort cockapoo valp selv. Det kan eventuelt være en amerikansk cocker som er klippet??

Skrevet

En Cockapoo? Altså en blanding mellom cocker spaniel og puddel? Det finnes også blanding med Amerikansk cocker spaniel, og forskjellige str av puddel. Vi har en helt sort cockapoo valp selv. Det kan eventuelt være en amerikansk cocker som er klippet??

''Det kan eventuelt være en amerikansk cocker som er klippet??''

*nikker* Det er hva jeg har kommet frem til. :o) Disse utstillings-klippete hundene synes jeg bare ser fjollete ut, men disse to små svarte koseklumpene er helt skjønne! :o)

Skrevet

Åååå - den var søt! Men jeg tror det er en amerikansk cocker spaniel. :o)

Åh, var det så enkelt! Litt skuffa, nå. ;)

Skrevet

De ligner på en labradoodlevalp, men jeg tror det er en amerikansk cocker spaniel. :o)

Så bra. Da får jeg sove inatt;-)

Skrevet

Kjempesøt!

Nå tror jeg at jeg har funnet svaret - det er muligens en svart amerikansk cocker spaniel!

Den er jo litt annerledes enn den europeiske og det er definitivt ikke den europeiske varianten, det er jeg 100% sikker på.

Åååå veldig søt den og :)

Skrevet

Kjempesøt!

De er fortryllende!

Ferskenblomst
Gjest Tummlerummle
Skrevet

Ser at du har havnet på Am cocker :)) Hadde selv en am cocker som vi alltid hadde helt kortklippet - sportsklipp som det visstnok heter :) Syns faktisk vår "skamklipte" cocker var mye, mye finere enn disse utstillingshundene med lang pels. Å bare tenk så upraktisk med all pelsen for en hund som elsker turer i skog og mark, slik som cockeren!

Skrevet

Ser at du har havnet på Am cocker :)) Hadde selv en am cocker som vi alltid hadde helt kortklippet - sportsklipp som det visstnok heter :) Syns faktisk vår "skamklipte" cocker var mye, mye finere enn disse utstillingshundene med lang pels. Å bare tenk så upraktisk med all pelsen for en hund som elsker turer i skog og mark, slik som cockeren!

'' Syns faktisk vår "skamklipte" cocker var mye, mye finere enn disse utstillingshundene med lang pels.''

Helt enig! Det samme med pudler også - de hundene med naturlig pels er da myyye finere enn disse oppdollete utstillingshundene.

candyqueen_83
Skrevet

''Det kan eventuelt være en amerikansk cocker som er klippet??''

*nikker* Det er hva jeg har kommet frem til. :o) Disse utstillings-klippete hundene synes jeg bare ser fjollete ut, men disse to små svarte koseklumpene er helt skjønne! :o)

Lol. Am.cocker utelukket jeg pga høyden. Den er ikke akkurat 25-30 cm høy :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...