Druzilla Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg skal ha besøk på fredag rett etter jobb og trening. Kan jeg lage pizzabunnen helt ferdig på stekebrettet og sette i kjøleskapet? Hvis ikke er det vel greit å la deigen ligge ett døgn? Eller? Håper noen kan svare 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 det burde gå greit. Pizzadeig liker jo å heve sakte og lenge. Sjekk ut kaldheving. (jeg har innimellom laget kanelsnurrer som har stått kaldt natta over før jeg steker dem. Funker flott.) 0 Siter
Druzilla Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Skrevet 23. oktober 2012 det burde gå greit. Pizzadeig liker jo å heve sakte og lenge. Sjekk ut kaldheving. (jeg har innimellom laget kanelsnurrer som har stått kaldt natta over før jeg steker dem. Funker flott.) Takk for svar 0 Siter
Druzilla Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Skrevet 23. oktober 2012 Det går helt fint! Takk for svar 0 Siter
Mirabell Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Det skal gå fint, "kaldheving". Vet om andre som gjør det stadig, men har ikke prøvd selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg kaldhever alltid gjærdeig, især når jeg lager pizza. Gjerne over natta i kjøleskapet. Deigen blir mye smidigere og lett å jobbe med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.