Gå til innhold

Hvor god er denne inntekten?

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålsstiller
Skrevet

En inntekt på 475.000 pr år, hvordan ligger det i forhold til normalen?

Fortsetter under...

Gjest Fagleder
Skrevet

Jeg kjenner mange som tjener under det. Jeg tjener 475000 og tenker at jeg tjener godt.

Gjest mye vil ha mer
Skrevet

Spørs hva slags jobb og utdannelse du har det da....

Jeg har bare 359 tusen i året (pluss barnetrygd og renteinntekter), men føler jeg klarer meg bra på det. Mannen min tjener vel 470 tusen i året...

vi har ikke så mye gjeld egentlig, 1.6 mill (huslån) og ingen lån på bilene.

Men hvor godt man tjener - man må se det litt i sammenheng hvordan man lever.

Bor man dyrt og lever dyrt, så er jo det du tjener sikkert lite....

Skrevet

Jeg har over 120.000,- mindre enn det og klarer meg utmerket godt (jeg har dog vært veldig "heldig" så jeg har knapt nok lån). :o) Men snittet ligger vel på ca. 450.000,- mener jeg å ha lest for ikke så lenge siden.

Annonse

Gjest germimate
Skrevet

Jeg vil ha ca 300 000,- ved årets slutt, og er fornøyd med det.

Gjest Tenker jeg
Skrevet

Håpløst spørsmål. Får du tilbud om den lønnen som sosionom bør du hoppe i takket av glede. Er det noen som tilbyr deg den lønnen som ingeniør har du sikkert underpriset deg hvis du sier ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...