Gjest Ikke gravid denne gang Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Hva kan vært årsaken utenom graviditet? Jeg er 38 år og mens har vært som ei klokke i alle år men er nå 8 dager forsinket 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Tidlig overgangsalder, hormonforstyrrelser som feks pcos, tilfeldigheter mm 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Oppsøk legen din og ved hjelp av en enkel blodprøve, så kan han fastslå om du er i overgangsalderen eller ikke. Husk også at overgangsalderen ikke faller ned på deg som en stein, den utvikler seg over tid. Jeg hadde også perioder hvor mensen kom i hytt og pine, men det er ganske naturlig. Plutselig så er den tilbake i normal syklys! Ta en prat med legen din, ikke gravid denne gang, og lykke til! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Like før jeg ble 40, mistet jeg mensen i 3 måneder, uten at legen fant noen årsak til det. Litt ekkelt, siden den alltid har vært på tida. Men så etterpå, har den kommet og gått spom ei klokke ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.