Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Fortsatt ingen vanntette bevis på at han har hatt seksuell omgang med jenta, men jeg må si Øygards troverdighet er svært tynnslitt nå! 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Litt av en kjernekar og hedersmann... 0 Siter
Gjest ærlig talt!!!! Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Nei - ingen sikre bevis på at han har gjort noe seksuelt med jenta. Men ærlig talt, slike skype samtaler har man ikke med unge jenter. I tillegg må jeg si jeg reagerer på alle kamerater og venner som skal komme å si hva slags kjernekar han er, og hvilken klegg jenta var på han..... 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Nei - ingen sikre bevis på at han har gjort noe seksuelt med jenta. Men ærlig talt, slike skype samtaler har man ikke med unge jenter. I tillegg må jeg si jeg reagerer på alle kamerater og venner som skal komme å si hva slags kjernekar han er, og hvilken klegg jenta var på han..... ''I tillegg må jeg si jeg reagerer på alle kamerater og venner som skal komme å si hva slags kjernekar han er, og hvilken klegg jenta var på han.....'' Ja, spesielt etter at telefonloggen ble fremlagt i dag, denne viser det var ordføreren som har vært mest aktiv til å ta kontakt med jenta. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 Nei - ingen sikre bevis på at han har gjort noe seksuelt med jenta. Men ærlig talt, slike skype samtaler har man ikke med unge jenter. I tillegg må jeg si jeg reagerer på alle kamerater og venner som skal komme å si hva slags kjernekar han er, og hvilken klegg jenta var på han..... ''I tillegg må jeg si jeg reagerer på alle kamerater og venner som skal komme å si hva slags kjernekar han er, og hvilken klegg jenta var på han.....'' Enig - han har jo tapt ansikt fullstendig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Ut fra bevisene jeg har sett og hørt så langt tror jeg ikke han kan bli dømt for det han er tiltalt for. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 Ut fra bevisene jeg har sett og hørt så langt tror jeg ikke han kan bli dømt for det han er tiltalt for. ''Ut fra bevisene jeg har sett og hørt så langt tror jeg ikke han kan bli dømt for det han er tiltalt for.'' Fulgte du med på alt fra i dag? Jeg tror han kan bli dømt for det han er tiltalt for. 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 ''Ut fra bevisene jeg har sett og hørt så langt tror jeg ikke han kan bli dømt for det han er tiltalt for.'' Fulgte du med på alt fra i dag? Jeg tror han kan bli dømt for det han er tiltalt for. ''Fulgte du med på alt fra i dag? Jeg tror han kan bli dømt for det han er tiltalt for.'' På hvilket grunnlag? Utstrakt telefonkontakt er ikke det samme som bevis på at de har hatt et seksuelt forhold. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Nei - ingen sikre bevis på at han har gjort noe seksuelt med jenta. Men ærlig talt, slike skype samtaler har man ikke med unge jenter. I tillegg må jeg si jeg reagerer på alle kamerater og venner som skal komme å si hva slags kjernekar han er, og hvilken klegg jenta var på han..... ''Men ærlig talt, slike skype samtaler har man ikke med unge jenter. '' Jeg tror han i lange perioder "glemte" hvor ung hun var og bare tenkte på henne som en "vanlig" elskerinne. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 ''Fulgte du med på alt fra i dag? Jeg tror han kan bli dømt for det han er tiltalt for.'' På hvilket grunnlag? Utstrakt telefonkontakt er ikke det samme som bevis på at de har hatt et seksuelt forhold. Det holder med en lang rekke indisier. Men jeg VET ikke jeg altså. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Det holder med en lang rekke indisier. Men jeg VET ikke jeg altså. "Hm. Jeg blir anklaget for overgrep. Jeg trenger nok en PR agent!!" Gale ekle mannen! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 ''Men ærlig talt, slike skype samtaler har man ikke med unge jenter. '' Jeg tror han i lange perioder "glemte" hvor ung hun var og bare tenkte på henne som en "vanlig" elskerinne. ''Jeg tror han i lange perioder "glemte" hvor ung hun var og bare tenkte på henne som en "vanlig" elskerinne.'' Ja, og han har visst hatt flere elskerinner oppgjennom også. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 ''Jeg tror han i lange perioder "glemte" hvor ung hun var og bare tenkte på henne som en "vanlig" elskerinne.'' Ja, og han har visst hatt flere elskerinner oppgjennom også. Etter som jeg forstår så det er to elskerinner han har hatt i tillegg til eventuelt ungjenta. Lurer på om kona hans har visst om disse eller om det også har kommet frem nå. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 Etter som jeg forstår så det er to elskerinner han har hatt i tillegg til eventuelt ungjenta. Lurer på om kona hans har visst om disse eller om det også har kommet frem nå. ''Etter som jeg forstår så det er to elskerinner han har hatt i tillegg til eventuelt ungjenta. Lurer på om kona hans har visst om disse eller om det også har kommet frem nå.'' Ja, det samme har jeg hørt. Stakkars kona hans uansett! 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Ut fra bevisene jeg har sett og hørt så langt tror jeg ikke han kan bli dømt for det han er tiltalt for. Jeg tror heller ikke at dette er fellende bevis så langt. Men det kan jo være at indisiene er så sterke at han blir dømt, men jeg tviler på det ut i fra hva som har kommet frem til nå. Men det som har kommet frem på Skype vil være fellende for andre ting for han. Blir ikke greit å være han fremover selv om han blir frikjent. Snakker om tosk. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 Jeg tror heller ikke at dette er fellende bevis så langt. Men det kan jo være at indisiene er så sterke at han blir dømt, men jeg tviler på det ut i fra hva som har kommet frem til nå. Men det som har kommet frem på Skype vil være fellende for andre ting for han. Blir ikke greit å være han fremover selv om han blir frikjent. Snakker om tosk. Neste uke er det en fra Kripos som skal vitne. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 ''Etter som jeg forstår så det er to elskerinner han har hatt i tillegg til eventuelt ungjenta. Lurer på om kona hans har visst om disse eller om det også har kommet frem nå.'' Ja, det samme har jeg hørt. Stakkars kona hans uansett! Det ble nevnt to elskerinner for en god stund siden, men føler ikke at det ble sagt klart nok, men den ene som vitnet for ikke så lenge siden ble omtalt som elskerinne. Hvis kona ikke har visst om dette, så er det vel begrenset hvor lenge hun holder ut. Begeret må vel snart være fullt, men det er litt av en fortvilet situasjon de har satt seg i. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Neste uke er det en fra Kripos som skal vitne. Det blir spennende å høre hva de sier. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Skrevet 25. oktober 2012 Det ble nevnt to elskerinner for en god stund siden, men føler ikke at det ble sagt klart nok, men den ene som vitnet for ikke så lenge siden ble omtalt som elskerinne. Hvis kona ikke har visst om dette, så er det vel begrenset hvor lenge hun holder ut. Begeret må vel snart være fullt, men det er litt av en fortvilet situasjon de har satt seg i. ''Hvis kona ikke har visst om dette, så er det vel begrenset hvor lenge hun holder ut. Begeret må vel snart være fullt, men det er litt av en fortvilet situasjon de har satt seg i.'' Jeg synes kona er den som ser forknytt ut på bilder nå. Jeg tror hun holder ut til rettssaken er over. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 ''Hvis kona ikke har visst om dette, så er det vel begrenset hvor lenge hun holder ut. Begeret må vel snart være fullt, men det er litt av en fortvilet situasjon de har satt seg i.'' Jeg synes kona er den som ser forknytt ut på bilder nå. Jeg tror hun holder ut til rettssaken er over. Hun har ikke annet valg antagelig, i tillegg så er det ikke godt å vite hva hun skal gjøre heller, ikke lett å gi slipp på alt de har bygd opp, alt det trygge og gode og begynne på ett helt annet liv med de utfordringer det gir. På en annen måte ser jeg ikke bort i fra at hun velger å leve sammen med han heller, for å redde stumper, en måte å overleve på, klamre seg til det gode som en gang var. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.