Gjest Høstløvet Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Men hva med at de nå har funnet ut at han har de "merkene" i underlivet som jenta har snakket om? Det tyder jo på at hun har sett ham helt naken?'' Det er snakk om noen brune merker og det er snakk om et arr. Arret er ikke funnet, men jenta mener det er der. Jenta har sikkert rett i dette. I det alt vesentlige har politietterforskningen støttet jentas forklaringer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Men hva med at de nå har funnet ut at han har de "merkene" i underlivet som jenta har snakket om? Det tyder jo på at hun har sett ham helt naken?'' Det er snakk om noen brune merker og det er snakk om et arr. Arret er ikke funnet, men jenta mener det er der. Ja.. skulle tro de brune merkene var nok? Og hvem vil lyve og snakke om arr dersom vedkommende ikke har sett noe? Da blir hun jo avslørt fort.... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Skrevet 26. oktober 2012 Ja.. skulle tro de brune merkene var nok? Og hvem vil lyve og snakke om arr dersom vedkommende ikke har sett noe? Da blir hun jo avslørt fort.... ''Ja.. skulle tro de brune merkene var nok? Og hvem vil lyve og snakke om arr dersom vedkommende ikke har sett noe? Da blir hun jo avslørt fort....'' De brune merkene hersker det strid om hvorvidt man kan se når Øygard går i truse. Han hadde visst for vane å gå i bare truse og t-skjorte hjemme.... Jeg tror ikke jenta har løyet om et arr, hvorfor skulle hun det? Jeg tipper kona hans vet om det finnes et arr der også. Kanskje han fikk sminket det bort da han skulle på den ene legeundersøkelsen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tror heller ikke at dette er fellende bevis så langt. Men det kan jo være at indisiene er så sterke at han blir dømt, men jeg tviler på det ut i fra hva som har kommet frem til nå. Men det som har kommet frem på Skype vil være fellende for andre ting for han. Blir ikke greit å være han fremover selv om han blir frikjent. Snakker om tosk. ''Men det som har kommet frem på Skype vil være fellende for andre ting for han. Blir ikke greit å være han fremover selv om han blir frikjent'' Helt enig i det, men det er jo ikke det hovedpunktene i tiltalen gjelder. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Skrevet 26. oktober 2012 ''Men det som har kommet frem på Skype vil være fellende for andre ting for han. Blir ikke greit å være han fremover selv om han blir frikjent'' Helt enig i det, men det er jo ikke det hovedpunktene i tiltalen gjelder. Saken er ikke ferdig ennå. Neste uke kommer det en fra Kripos. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Men hva med at de nå har funnet ut at han har de "merkene" i underlivet som jenta har snakket om? Det tyder jo på at hun har sett ham helt naken? ''Men hva med at de nå har funnet ut at han har de "merkene" i underlivet som jenta har snakket om? Det tyder jo på at hun har sett ham helt naken? '' Så vidt jeg har forstått er det uklart om merkene synes når han har truse på. Og uansett om hun har sett ham med eller uten truse betyr ikke det at de har hatt samleie. Synes han virker som en skikkelig gris, og jeg har ingen formening om hvor grensen har gått, om noen, men tror altså ikke han blir dømt ut fra det vi så langt har sett og hørt i saken. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Saken er ikke ferdig ennå. Neste uke kommer det en fra Kripos. Jeg uttalte meg selvfølgelig på bakgrunn av det som så langt har kommet frem i mediene. Jeg er ikke synsk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Ut fra bevisene jeg har sett og hørt så langt tror jeg ikke han kan bli dømt for det han er tiltalt for.'' Fulgte du med på alt fra i dag? Jeg tror han kan bli dømt for det han er tiltalt for. ''Fulgte du med på alt fra i dag? '' Nei, jeg har på ingen måte fått med meg alt. Men regner med det mest graverende kommer frem i sammendragene man leser. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Skrevet 26. oktober 2012 Jeg uttalte meg selvfølgelig på bakgrunn av det som så langt har kommet frem i mediene. Jeg er ikke synsk. ''Jeg uttalte meg selvfølgelig på bakgrunn av det som så langt har kommet frem i mediene. Jeg er ikke synsk.'' Kan ikke du ta over etter Snåsamannen da? ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Men det som har kommet frem på Skype vil være fellende for andre ting for han. Blir ikke greit å være han fremover selv om han blir frikjent'' Helt enig i det, men det er jo ikke det hovedpunktene i tiltalen gjelder. Nei og dette blir han heller ikke dømt for, bare statusen og rykte som får seg en stygg knekk. 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Det må vel være svært vanskelig å finne vanntette bevis i slike saker med barn i uansett? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Ja.. skulle tro de brune merkene var nok? Og hvem vil lyve og snakke om arr dersom vedkommende ikke har sett noe? Da blir hun jo avslørt fort....'' De brune merkene hersker det strid om hvorvidt man kan se når Øygard går i truse. Han hadde visst for vane å gå i bare truse og t-skjorte hjemme.... Jeg tror ikke jenta har løyet om et arr, hvorfor skulle hun det? Jeg tipper kona hans vet om det finnes et arr der også. Kanskje han fikk sminket det bort da han skulle på den ene legeundersøkelsen. Merkelige greier ja.... jenta må være passe dum om hun har funnet på det med arret... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Men hva med at de nå har funnet ut at han har de "merkene" i underlivet som jenta har snakket om? Det tyder jo på at hun har sett ham helt naken? '' Så vidt jeg har forstått er det uklart om merkene synes når han har truse på. Og uansett om hun har sett ham med eller uten truse betyr ikke det at de har hatt samleie. Synes han virker som en skikkelig gris, og jeg har ingen formening om hvor grensen har gått, om noen, men tror altså ikke han blir dømt ut fra det vi så langt har sett og hørt i saken. Det blir iallefall spennende å se hvordan dette ender... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 Det må vel være svært vanskelig å finne vanntette bevis i slike saker med barn i uansett? ''Det må vel være svært vanskelig å finne vanntette bevis i slike saker med barn i uansett?'' Ja, det er nok veldig vanskelig. Det blir vel helst rekker av indisier. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 Merkelige greier ja.... jenta må være passe dum om hun har funnet på det med arret... ''Merkelige greier ja.... jenta må være passe dum om hun har funnet på det med arret...'' Ja, for alt det andre hun har sagt har jo stemt bra, synes jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 ''Merkelige greier ja.... jenta må være passe dum om hun har funnet på det med arret...'' Ja, for alt det andre hun har sagt har jo stemt bra, synes jeg. Det er jeg enig i.... Frikjennes han er det kun pga at man må vanntette bevis før man dømmer noen.. 0 Siter
Nord og ned Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Det er jeg enig i.... Frikjennes han er det kun pga at man må vanntette bevis før man dømmer noen.. Det er helt åpent hvordan dette vil gå. Man har på den ene siden kravene til ugjenndrivelige bevis som jeg ikke kan se er oppfylt med hensyn til samleier, men på den annen side har man tidsånden som går mer og mer i retning av at man skal tro på fornærmede på bekostning av rettsikkerheten. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 Det er helt åpent hvordan dette vil gå. Man har på den ene siden kravene til ugjenndrivelige bevis som jeg ikke kan se er oppfylt med hensyn til samleier, men på den annen side har man tidsånden som går mer og mer i retning av at man skal tro på fornærmede på bekostning av rettsikkerheten. ''Det er helt åpent hvordan dette vil gå. Man har på den ene siden kravene til ugjenndrivelige bevis som jeg ikke kan se er oppfylt med hensyn til samleier, men på den annen side har man tidsånden som går mer og mer i retning av at man skal tro på fornærmede på bekostning av rettsikkerheten.'' Jeg er enig, nå er det en uke igjen av rettssaken, så vi får se. Jeg tror det er overveiende sannsynlig at han har forgrepet seg fysisk på henne, men bevis for akkurat det finnes jo ikke pr. i dag. Litt rart at tiltalen ikke ble laget litt annerledes. 0 Siter
Nord og ned Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 ''Det er helt åpent hvordan dette vil gå. Man har på den ene siden kravene til ugjenndrivelige bevis som jeg ikke kan se er oppfylt med hensyn til samleier, men på den annen side har man tidsånden som går mer og mer i retning av at man skal tro på fornærmede på bekostning av rettsikkerheten.'' Jeg er enig, nå er det en uke igjen av rettssaken, så vi får se. Jeg tror det er overveiende sannsynlig at han har forgrepet seg fysisk på henne, men bevis for akkurat det finnes jo ikke pr. i dag. Litt rart at tiltalen ikke ble laget litt annerledes. ''Litt rart at tiltalen ikke ble laget litt annerledes.'' Ja, det er merkelig at punktene med grisepratet og misbruk av posisjon ikke er tatt med, slik at han i alle fall ville blitt dømt for noe. Dette har jo vært kommentert av flere jurister også. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 ''Litt rart at tiltalen ikke ble laget litt annerledes.'' Ja, det er merkelig at punktene med grisepratet og misbruk av posisjon ikke er tatt med, slik at han i alle fall ville blitt dømt for noe. Dette har jo vært kommentert av flere jurister også. ''Ja, det er merkelig at punktene med grisepratet og misbruk av posisjon ikke er tatt med, slik at han i alle fall ville blitt dømt for noe. Dette har jo vært kommentert av flere jurister også.'' Ja, veldig rart. Det er tragisk om han går helt fri her, men ferdig i politikken er han uansett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.