Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en fin parkas. Det trenger ikke å være en supertykk boblejakke/dunjakke, men en som har vattering, og er fin i fasongen. Gjerne litt buet/lengre bak enn foran.

Noen som har forslag?

Fortsetter under...

Annonse

candyqueen_83
Skrevet

Den var kjempefin! Lyst på en i mørkeblå, så jeg tror jeg skal stikke innom B-young og se om de har den her jeg bor :)

Ja de er fine :o) Jeg må ha innsvingte jakker for å ikke se veldig klumpete ut med jakka på, så disse er supre :o)

I fjor kjøpte jeg lang utgave, i år kjøpte kortere i blå. Men den er fortsatt lang da. Vet ikke om de har den lengste utgaven i år.

Skrevet

Ja de er fine :o) Jeg må ha innsvingte jakker for å ikke se veldig klumpete ut med jakka på, så disse er supre :o)

I fjor kjøpte jeg lang utgave, i år kjøpte kortere i blå. Men den er fortsatt lang da. Vet ikke om de har den lengste utgaven i år.

Den som er avbildet - er det den lengste? Datra mi mener den er for lang, men jeg vet ikke... Jeg er to cm lavere enn modellen på bildet og ellers i samme størrelse.

Skrevet

Didrikson har mange fine jakker :o) Jeg har aldri prøvd dem, så jeg vet ikke om de er posete, men de ser hvertfall fine ut :o)

Jeg har ei Didriksonsjakke fra før, og liker snittet på mange av jakkene. De passer meg (som er litt tjukk på midten).

candyqueen_83
Skrevet

Den som er avbildet - er det den lengste? Datra mi mener den er for lang, men jeg vet ikke... Jeg er to cm lavere enn modellen på bildet og ellers i samme størrelse.

Ja, det er den lengste fra i fjor. Jeg er en del lavere enn deg (bare 166) så mine jakker er mye lengre enn de vil bli på deg. Min lange er mye lengre på meg enn den på bildet.

Skrevet

Ja, det er den lengste fra i fjor. Jeg er en del lavere enn deg (bare 166) så mine jakker er mye lengre enn de vil bli på deg. Min lange er mye lengre på meg enn den på bildet.

Ok, takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...