Snacky1365380698 Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Skal omsider flytte hjem etter noen år i London, og innser jo nå at det å ha Oxford street innen rimelig avstand ikke akkurat gjør at jeg bare har de to koffertene jeg kom med når jeg skal hjem. Er vel snakk om rundt 25 esker/bager/kofferter med bøker, klær og div personlige eiendeler som skal hjem til Norge. Har søkt og søkt og hentet inn priser men blir helt matt av alt som finnes og de store forskjellene i pris. Er det noen her som har flyttet hjem fra utlandet som har noen tips til hva som er lettest og billigst å gjøre det på? :=) 0 Siter
Sør Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Det høres ut som om det er for lite til å fylle en halv container, så da kan du sende det "på paller" med et vanlig shippingselskap - med båt fra Storbritannia til Norge. Alternativt kan du leie en varebil, og kjøre selv. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Få noen til å hente deg med bil (det gjorde vi ihvertfall for 20 år siden) evt. selge unna det du ikke bruker. evt høre med et shippingselskap. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Dette tror jeg at jeg hadde kjørt med en varebil hvis du kan få noen til å hjelp deg med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.