Gå til innhold

Hvem bestemmer når barnet skal til basseng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Dette må læreren ta seg av og bestemme.

Men ved å ha denne holdningen ovenfor guttungen så vil han vel knapt lære å svømme og ikke minst bli trygg på dypt vann.

Jeg hadde blitt overlykkelig hvis det var barnet mitt og læreren hadde lært han å klare seg på dypt vann.

Min holdning er at barna må få prøve seg, hvis ikke blir de kløner og lærer aldri noe.

Mine barn har fått lov til det meste, men selvsagt under oppsyn og god opplæring. Junior i huset lærte seg å sveise og bruke all slags verktøy, deriblant vinkelsliper da han var 11 år gammel, nå er han 16 og er en handyman uten like. Sveiser, sliper, reparerer biler, både motorer, bremser og alt det andre og grunnen til at han kan alt dette er rett og slett fordi han slipper til og får muligheten til å lære.

Skrevet

Det som kan være dumt er om du har sagt til barnet ditt at han ikke får lov og så sier læreren at han får lov,- da kan barnet bli forvirret. Bedre å ta slikt rett til læreren, ellers undergraver jo læreren din rolle som oppdragende forelder. Du mister ansikt på en måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...