Gå til innhold

Hvordan bytte bank på en enkel måte?

Anbefalte innlegg

Gjest Bytte bank...........
Skrevet

Jeg har DNB (gamle postbanken) der jeg blant annet får inn lønn hver mnd. I denne banken har jeg visa og mastecard. I tillegg har jeg konto i sparebanken, men der har jeg ingen visa eller kort, bare en konto. Jeg har lyst å bytte alt til sparebanken og opprette kort der og få inn lønna på denne kontoen. Hvordan rent praktisk gjør jeg dette? Husker sist jeg skulle opprette en konto var det så mye styr for å få dette i boks, men det er ei stund siden da.

Fortsetter under...

Skrevet

Da jeg byttet fra sparebanken til en annen bank, var den den nye banken som ordnet med alt dette. Snakk med dem du.

Skrevet

Det er mye mindre styr enn det var tidligere. Den nye banken ordner det meste. Start der.

Skrevet

Ta kontakt med banken du vil bytte til, så ordner de resten. Husk å gi arbeidsgiver beskjed om det nye kontonummeret. Så enkelt er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...