Gjest Bytte bank........... Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har DNB (gamle postbanken) der jeg blant annet får inn lønn hver mnd. I denne banken har jeg visa og mastecard. I tillegg har jeg konto i sparebanken, men der har jeg ingen visa eller kort, bare en konto. Jeg har lyst å bytte alt til sparebanken og opprette kort der og få inn lønna på denne kontoen. Hvordan rent praktisk gjør jeg dette? Husker sist jeg skulle opprette en konto var det så mye styr for å få dette i boks, men det er ei stund siden da. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Da jeg byttet fra sparebanken til en annen bank, var den den nye banken som ordnet med alt dette. Snakk med dem du. 0 Siter
laban Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Det er mye mindre styr enn det var tidligere. Den nye banken ordner det meste. Start der. 0 Siter
-ssi Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Ta kontakt med banken du vil bytte til, så ordner de resten. Husk å gi arbeidsgiver beskjed om det nye kontonummeret. Så enkelt er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.