Gjest Hva ringer man 110 for? Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Er det kun ved brann man ringer 110, eller også andre henvendelser? Isåfall hva da? 0 Siter
laban Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Brann / skogbrann er det viktigste. Dessuten eksplosjonsulykker og andre store ulykker der det er grunn til å tro at det er noe "kjemisk" involvert. Men i slike tilfeller er det jo ofte behov for f.eks. ambulanse i tillegg, slik at alarmsentralen vurderer behovet uansett hvilket nummer som blir ringt. 0 Siter
Gjest bbmåkkkå Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 I tillegg det som er nevnt: hjelp en trenger stige til. Feks utelåst på balkong 3 meter over gatenivå. 0 Siter
laban Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 I tillegg det som er nevnt: hjelp en trenger stige til. Feks utelåst på balkong 3 meter over gatenivå. Sånt kan du ringe det lokale brannvesenet om. Men du får sikkert nummeret dit hos 110 ;-) 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 I tillegg det som er nevnt: hjelp en trenger stige til. Feks utelåst på balkong 3 meter over gatenivå. Da ringer man ikke nødnummeret da. Da ringer man brannvesenets vanlige nr i ditt distrikt 0 Siter
PieLill Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Brannvesenet tilkalles også om folk er inneklemt i biler etter ulykker og andre situasjoner der folk sitter fast. Men da er de som regel tilkaldt av politi eller AMK. mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 I tillegg det som er nevnt: hjelp en trenger stige til. Feks utelåst på balkong 3 meter over gatenivå. 110 er et nødnummer. Har man låst seg ute på verandaen ringer man lokalt politi eller brannvesen. mvh 0 Siter
Axcia Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Nød på fjorden? Som båthavari og brann i båt. = når det er AKUTT behov for hjelp. 0 Siter
Axcia Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Hvis man oppdager noen som har sykla seg av, og henger spiddet på gjerdet ved Nidarosdomen, er det også legitimt å ringe 110... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article6586939.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Hvis man oppdager noen som har sykla seg av, og henger spiddet på gjerdet ved Nidarosdomen, er det også legitimt å ringe 110... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article6586939.ece ''Hvis man oppdager noen som har sykla seg av, og henger spiddet på gjerdet ved Nidarosdomen, er det også legitimt å ringe 110...'' Jeg må innrømme at jeg er bittelitt imponert over den syklingen - hvordan i all verden har han greid det der?! Gjerdet er jo ganske høyt også, er det ikke det da? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 ''Hvis man oppdager noen som har sykla seg av, og henger spiddet på gjerdet ved Nidarosdomen, er det også legitimt å ringe 110...'' Jeg må innrømme at jeg er bittelitt imponert over den syklingen - hvordan i all verden har han greid det der?! Gjerdet er jo ganske høyt også, er det ikke det da? Du som bor i Trøndelag - hvordan gikk det med den syklisten...? Jeg så bare det første oppslaget om det.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Du som bor i Trøndelag - hvordan gikk det med den syklisten...? Jeg så bare det første oppslaget om det.... Han ble utskrevet i god form for et par dager siden. ) 0 Siter
Axcia Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 ''Hvis man oppdager noen som har sykla seg av, og henger spiddet på gjerdet ved Nidarosdomen, er det også legitimt å ringe 110...'' Jeg må innrømme at jeg er bittelitt imponert over den syklingen - hvordan i all verden har han greid det der?! Gjerdet er jo ganske høyt også, er det ikke det da? Si det.. en full(?) polakk på sykkel kan komme i rare situasjoner ;-) Mulig han prøvde seg på en klatring underveis? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Han ble utskrevet i god form for et par dager siden. ) Så bra Det hørtes liksom ikke helt ut som det kom til å gå så bra når man leste det første oppslaget... 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Så bra Det hørtes liksom ikke helt ut som det kom til å gå så bra når man leste det første oppslaget... Han fikk ikke piggen gjennom hodet da, men gjennom haka visstnok, så den traff ingen vitale deler inni der. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Han fikk ikke piggen gjennom hodet da, men gjennom haka visstnok, så den traff ingen vitale deler inni der. ) Aaargh...gjennom haken - og deretter henge fast en stund, høres også ille ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.