Gå til innhold

Foreldre som følger i halloween

Anbefalte innlegg

Gjest mammatnils
Skrevet

Skal følge ungene på halloweenrunde,

de skal kle seg ut, er det vanlig at foreldrene også kler seg ut? Har ingenting å kle meg ut med....

Fortsetter under...

Skrevet

De aller fleste foreldrene jeg har sett, er ikke utkledd. Du har sikkert tenkt å stå litt i bakgrunnen?

Hvis du har en svart sydvest eller et annet hodeplagg som kan gjøre deg litt skummel, kan du jo dra den litt ned i ansiktet hvis du selv (og ungene) vil.

Skrevet

Jeg tar ikke på meg noe spesielt, men jeg skal stå i bakgrunnen med hagla klar i tilfelle noen åpner døra uten å ha på klærne.

Skrevet

Jeg ELSKER halloween, men dessverre er begge ungene invitert bort i år så jeg får ikke feire... :-(

Da de var små, og jeg fulgte dem rundt, så var jeg selvfølgelig utkledd. Det er jo så gøøøøøøøy! Ikke gjemte jeg meg bak dem heller, og ungene syns det var kjempegøy med en slik gæær'n mamma. Hehe!

(Men de fleste småbarnsforeldre går bare litt bak og er ikke utkledd.)

Skrevet

Jeg ELSKER halloween, men dessverre er begge ungene invitert bort i år så jeg får ikke feire... :-(

Da de var små, og jeg fulgte dem rundt, så var jeg selvfølgelig utkledd. Det er jo så gøøøøøøøy! Ikke gjemte jeg meg bak dem heller, og ungene syns det var kjempegøy med en slik gæær'n mamma. Hehe!

(Men de fleste småbarnsforeldre går bare litt bak og er ikke utkledd.)

Mine er også "ute på livet" i kveld, så jeg har begrenset meg til ett gresskar ute, gespenst ved inngangsdøra, noen lys her og der inne, den tradisjonelle gresskarkaka og skummel orgelmusikk.

;o)

Skrevet

Hei

Vi kler oss aldri ut og det gjør ingen andre voksne som følger heller.

Det hender min mann tar på seg maske osv.. her hjemme, men det er fordi han skremmer de som ringer på.

Annonse

Skrevet

Mine er også "ute på livet" i kveld, så jeg har begrenset meg til ett gresskar ute, gespenst ved inngangsdøra, noen lys her og der inne, den tradisjonelle gresskarkaka og skummel orgelmusikk.

;o)

Hehe, så herlig! Jeg var også borte i går kveld, så far i huset "showet" som han ville. Og det var jo ikke mye å slå opp ræva av. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...