Gå til innhold

Sangleker

Anbefalte innlegg

Hei!

Tusen takk :-)

Er det ellers greit med kjøttkaker, potetmos, ertestuing, brun saus og kokt brokkoli og blomkål som middag i en barnebursdag?

Min datter vil ha dette, så jeg skulle lage dette, men blir så usikker når min mann sier det er rart, jeg vil ikke vi skal virke rare. Men liker ikke de fleste barn kjøttkaker og potetmos tror du?

''Er det ellers greit med kjøttkaker, potetmos, ertestuing, brun saus og kokt brokkoli og blomkål som middag i en barnebursdag?''

Det synes jeg høres helt topp ut - så lenge gjestene selv kan få velge om de vil ha f.eks saus på, eller blomkål til. Stort sett alle unger liker kjøttkaker og potetmos, og mange er glade i saus og grønnsaker også, men det finnes alltid en del små gjester som ikke liker én av delene.

Ungene mine har vært i noen burdager hvor det har blitt servert tomatsuppe, spaghetti med kjøttboller eller andre retter som ikke er pølser eller pizza, og det slår alltid an.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385376-sangleker/page/2/#findComment-3409205
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tusen takk :-)

Er det ellers greit med kjøttkaker, potetmos, ertestuing, brun saus og kokt brokkoli og blomkål som middag i en barnebursdag?

Min datter vil ha dette, så jeg skulle lage dette, men blir så usikker når min mann sier det er rart, jeg vil ikke vi skal virke rare. Men liker ikke de fleste barn kjøttkaker og potetmos tror du?

Som vanlig tar du i så det rent tar av - men for all del, menyen er det ingen ting å utsette på!! Jeg blir rent sulten selv...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385376-sangleker/page/2/#findComment-3409206
Del på andre sider

''Er det ellers greit med kjøttkaker, potetmos, ertestuing, brun saus og kokt brokkoli og blomkål som middag i en barnebursdag? Min datter vil ha dette, så jeg skulle lage dette, men blir så usikker når min mann sier det er rart, jeg vil ikke vi skal virke rare. Men liker ikke de fleste barn kjøttkaker og potetmos tror du?''

Hopper inn i tråden.. Har over 20 års erfaring i "barnebursdagsbransjen" og tror de fleste barn ville blitt lykkelige over denne menyen. Ja, det er utradisjonelt siden det vanligste er pølser eller pizza (min erfaring), noe som nok er et resulat av at det er lettvint.

Menyen din er ikke _rar_, men heller imponerende ;) Og det viktigste er at bursdagsbarnet får oppfylt sine ønsker, tenker jeg. I dette tilfellet tror jeg alle gjestene også blir fornøyde - bøyer meg i støvet over innsatsen din.

Ang selskapsleker: Hvor gamle er barna?

Hei!

Tusen takk til en proff :-)

Det er 7-8 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385376-sangleker/page/2/#findComment-3409227
Del på andre sider

''Er det ellers greit med kjøttkaker, potetmos, ertestuing, brun saus og kokt brokkoli og blomkål som middag i en barnebursdag?''

Det synes jeg høres helt topp ut - så lenge gjestene selv kan få velge om de vil ha f.eks saus på, eller blomkål til. Stort sett alle unger liker kjøttkaker og potetmos, og mange er glade i saus og grønnsaker også, men det finnes alltid en del små gjester som ikke liker én av delene.

Ungene mine har vært i noen burdager hvor det har blitt servert tomatsuppe, spaghetti med kjøttboller eller andre retter som ikke er pølser eller pizza, og det slår alltid an.

Hei!

Takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385376-sangleker/page/2/#findComment-3409228
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...