Gjest jobbintervju Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Er det vanlig å få jobben på første intervjuet? Har inntrykk av at mange søker kun 1 jobb og får den. Eller tar jeg feil her? Er det kanskje mer vanlig å få avslag på flere og måtte søke videre? 0 Siter
alida Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Hos meg har det gått litt i rykk og napp. Var lettere å få jobben da jeg var student. De jobbene jeg har søkt på de siste årene har det vært kanskje 200 søkere til en jobb. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Det kommer an på så mye: hvilken bransje det dreier seg om, kvalifikasjoner, andre søkere...så det er vanskelig å si noe helt konkret. Men de aller fleste har vel opplevd å søke en del jobber uten å få napp. Da jeg var nyutdannet søkte jeg mange jobber jeg ikke fikk. Etter hvert som jeg jobbet meg inn i bransjen, begynte jobbene å komme til meg i stedet. Nå er det veldig lenge siden jeg søkte en jobb. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Det er veldig forskjellig. Jeg har fått alle jobbene jeg har hatt lyst på. Har kommet inn i rommet og visst at jobben vil bli min. Mann her i huset har fått _mange_ avslag. Ikke på grunn av at han ikke er dyktig, men på grunn av få jobber innen hans felt. 0 Siter
Gjest tror jag Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Vanligvis blir 3-5 innkalt på intervju. Sannsynligvis må en da gjennom i snitt 3-5 intervju før en får jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.