Gjest snart jul igjen Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Noen som har stalltips til årets jul? Jeg tenkte å høre med dolerne om hva dere finner på å pakke inn til årets pakkefest? Barn? Hva ønsker de seg? Jente 7 år, ønsker seg ipad, sminkehode (sånn dukke), sminkesaker og speil (hun liker å dolle seg og kle seg ut) Gutt 10 år ønsker seg spill, ny kommode, ps3, kule klær, gitarholder/stativ, mobil. Gutt 12 år ønsker seg kule klær, bøker, tegnesaker, brettspill (noen som har forslag?) Mannen ønsker seg vinterjakke, konsert-dvd'er. Hva kjøper dere til deres søsken? Venner? Øvrige familie, foreldre? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Sånt tenker jeg på i desember . Selv ikke barna har formulert juleønsker ennå. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 jeg orker ikke tenke på jul ennå. Vil heller kose meg med det i adventstida. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Her er det fortløpende bursdagsfeiringer hele høsten, så julegaver får ikke noe oppmerksomhet før en del seinere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Jeg orker ikke tenke på jula nå. Blir kvalm av å tenke på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.