Gå til innhold

Hypnose mot sukkeravhengighet - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Men det føles liksom så naturlig å sette frem litt sjokolade når jeg har gjester, særlig på kveldstid selvsagt...''

Kanskje noen av gjestene dine ville bli lettet om de slapp å få servert slike fristelser hos deg ;-)

Jeg vet at jeg ville blitt veldig glad. Når folk setter frem sjokoladeskålen tenker jeg "Åh, nei - jeg som har vært så flink!"

''Jeg vet at jeg ville blitt veldig glad. Når folk setter frem sjokoladeskålen tenker jeg "Åh, nei - jeg som har vært så flink!" ''

Enig og så føler man liksom at man MÅ ta en bit eller to og de fleste av oss vet jo hvordan det går...

Lurt! :) Men det føles liksom så naturlig å sette frem litt sjokolade når jeg har gjester, særlig på kveldstid selvsagt...

? Jeg gjør aldri det. Sjokolade til voksne? Server druer/frukt. Ost og gode skinker. Eksprimenter med kjeks og tapenade, oliven, nøtter, lag en pai. Salat. Eller bare vin eller te. Ingen grunn til å kjøpe noe søtt, at du skal ha gjester er bare en unskyldning.

Jeg vil anbefale han her -han har i alle fall fått min far og min tante til å slutte å røyke. Min far var vanerøyker fra han var 12 (!) og sluttet på en og en halv time for 10 år siden hos han fyren her i sandefjord. Det er verdt et forsøk. Jeg tenkte å spare til et par slike seanser mot overspising i alle fall :)

Jeg vil anbefale han her -han har i alle fall fått min far og min tante til å slutte å røyke. Min far var vanerøyker fra han var 12 (!) og sluttet på en og en halv time for 10 år siden hos han fyren her i sandefjord. Det er verdt et forsøk. Jeg tenkte å spare til et par slike seanser mot overspising i alle fall :)

Glemte linken: http://www.hypnoseterapi.net/

Annonse

Gjest godtesjuk...

? Jeg gjør aldri det. Sjokolade til voksne? Server druer/frukt. Ost og gode skinker. Eksprimenter med kjeks og tapenade, oliven, nøtter, lag en pai. Salat. Eller bare vin eller te. Ingen grunn til å kjøpe noe søtt, at du skal ha gjester er bare en unskyldning.

Sant nok ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...