Gå til innhold

kan vi begge stå som forsikringstaker?

Anbefalte innlegg

Nei, lånet står i begges navn, og vi skal eie 50% hver. Vi er ikke gift, bare samboere. Noe vi ikke er nå, men kommer til å bli det når vi flytter inn i huset.

Bilen er min, men forsikringen kom altså i hans navn både på huset og bilen min.

Jeg har ringt forsikringselskapet og de hevder at til tross for at jeg ikke en gang er registrert som kunde hos dem, og ikke har et eneste papir å vise for meg at jeg har forsikret tingene mine, så er jeg medforsikrer både på huset og bilen fra dag 1 vi er samboere.

De hevder at de ikke har system så de kan sette mitt navn på policene.

Og ved å ønske feks å ville forsikre min egen bil i mitt eget navn, spå mister vi mange prosenter og får en mye dyrere forsikring på både hus og to biler.

Det føles ikke bra i det hele tatt, og jeg har bare forsikringselskapet sitt ord på at dette er i orden og at alt vil gå knirkefritt ved skade..

Alle forsikringene våre står i mitt navn fordi det blir billigst. Også bilen som er registrert på ham. Ikke noe problem så lenge forsikringen er betalt. Ville du heller ha alt i ditt navn, kan dere bli enige om det.

mvh

Fortsetter under...

Da jeg slang på en barneforsikring for mitt særkullsbarn - så kom det i min manns navn som ikke er faren hennes - da jeg spurte, så fikk jeg beskjed om at det ikke hadde noen praktisk betydning - at det var satt som standard at det var mannen som stod som forsikringstager - GRRRRRR

''Da jeg slang på en barneforsikring for mitt særkullsbarn - så kom det i min manns navn som ikke er faren hennes - da jeg spurte, så fikk jeg beskjed om at det ikke hadde noen praktisk betydning - at det var satt som standard at det var mannen som stod som forsikringstager - GRRRRRR''

Men i svarte..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...