Gå til innhold

Adventskalender til store/ voksne barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Tida er snart der for advendtskalender...

Jeg har gjennom flere år kjøpt småting til kalenderne. Med fire barn så blir det 96 pakker til sammen... Hmmmfff...

I fjor så sa jeg fra til barna ( som er ganske store nå) at jeg var litt sliten av å pakke inn så mange pakker...så heretter ble det ferdiglaget sjokoladekalendere fra butikk...

Jeg har lyst til å få tak i andre kalendere i år...

"Barna" er som sagt store...de har samboere... men jeg syns det er artig å ordne med kalender til dem...

De syns det er artig å få også... :)

Har du tips til "voksen" ferdiglaget kalender...som ikke er alt for dyr... ?

Skrevet

Jeg har løst "problemet" med Flax-julekalender. Mine unge voksne barn er svært fornøyde, selv om det har vært heller dårlig med gevinster :D

Skrevet

Flax-kalender. :o) Kjæresten og jeg pleier å ha en på deling og koser oss med å skrape og se om vi har sjangs til å vinne noe. :o)

Skrevet

Mine får kalender med pengegevinster - Flax eller konkurrenten etter fritt valg.

Skrevet

Mine får kalender med pengegevinster - Flax eller konkurrenten etter fritt valg.

''Mine får kalender med pengegevinster - Flax eller konkurrenten etter fritt valg.''

Konkurrenten? Finnes det flere av den typen kalender?

Skrevet

''Mine får kalender med pengegevinster - Flax eller konkurrenten etter fritt valg.''

Ja, enkelte år har det vært to forskjellige. Husker ikke hva den andre heter akkurat nå.

Skrevet

Mulig det var Yezz. Jeg har egentlig null peil på pengespill.

Gjest Zignatur
Skrevet

Så at de på Nille har kalender med glassengler? Kanskje noe for store? :D

Ellers så liker store barn/voksne sjokolade.... den vanlige billige tyske er ikke så god,

Kinderkalenderen er veldig god mmmmmm :)

Lekene som følger med de få egga kan man jo gi vekk eller kaste.... lol :-)

I år skal jeg IKKE lage kalender til barna, det blir så dyrt... skal heller kjøpe en av de ferdige.

Neste år skalj eg kanskje ha pakkekalender, men da skal de få annenhver dag og heller ha sjokoladekalender i tillegg så de får noe hver dag :-)

Skrevet

.

Kanskje flaxlodd kan være tingen ja... :)

Skrevet

En kasse juleøl ;-)

.

Det har vel vel tingen for dem...men skulle tro at det er litt dårlige signaler at en mor vil gi sine voksen sønner hver sin kasse øl... :)

Skrevet

.

Det har vel vel tingen for dem...men skulle tro at det er litt dårlige signaler at en mor vil gi sine voksen sønner hver sin kasse øl... :)

Hehe,- jo, jeg leste kanskje "voksne" litt vel bokstavelig, jeg. Men det er jo så viselig innrettet at det er 24 øl i en kasse, nesten litt magisk ;-)

Skrevet

Flax-kalender. :o) Kjæresten og jeg pleier å ha en på deling og koser oss med å skrape og se om vi har sjangs til å vinne noe. :o)

Jeg og gubben hadde et år en slik, ikke flax.. var det røde kors tro?

Det var med nisser og snømenner. Vi vant jo aldri noe selvfølgelig ;0) Men vi hadde mye morro med å se hvem som fikk flest nisser, det ble en liten konkurranse om det.

Skrevet

Jeg har sett både Nemi og Pondus-kalender (voksentegneserier) tidligere, ta en kikk hos Narvesen - de pleier å ha bra utvalg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...