Gå til innhold

Google+ (sletting av profil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For flere mnd siden oppretta jeg en profil på et nettsted jeg tror het Google+ ? (det var snakk om at dette skulle bli det "nye" Facebook). Noen som husker dette nettstedet? Er det fortsatt oppe og går?

Jeg finner en eller annen konto på Google+ der jeg har bildene mine jeg la inn den gangen, men selve oppsettet er ikke som før. Er dette fordi det sosiale nettstedet er stengt?

Hvordan greier jeg å slette kontoen min der? Får spm om å slette googlekontoen min, men da får jeg vel trøbbel med Ipad, Iphone osv?

Bildene vil jeg iallefall slette om kontoen ikke går an å slette (fordi nettstedet allerede er nede?) - men hvordan gjør jeg dette? Har googla etter "oppskrifter", men får det ikke til å stemme......

Skrevet

Jeg har slettet Google+ kontoen min men har fremdeles gmail kontoen.

Jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg hadde ingenting liggende på google+, jeg vil tro at hvis du har bilder liggende der så blir de slettet i samme slengen. Bildene på gmail kontoen ble liggende.

Skrevet

Hei!

Sånt med å få slettet profiler er veldig vasnkelig tror jeg.

Noen opprettet en facebook for meg :-( men jeg har ikke tilgang til denne da ikke jeg har opprettet den, det frustrerer meg, og personen som lagde den har glemt alt av passord osv...

jeg lurer på om det ikke også ligger bilde av meg der...

Derfor får jeg av og til på mi mail forespørsel om ting, men jeg vil verken ha FB eller vet noe om hva jeg skal få gjort med at dette menneske gjorde dette.

Gjest Zignatur
Skrevet

Hei!

Noen opprettet en facebook for meg :-( men jeg har ikke tilgang til denne da ikke jeg har opprettet den, det frustrerer meg, og personen som lagde den har glemt alt av passord osv...

Derfor får jeg av og til på mi mail forespørsel om ting, men jeg vil verken ha FB eller vet noe om hva jeg skal få gjort med at dette menneske gjorde dette.

Kan du ikke få vedkommende til å skrive sånn "mangler passord" og se om det går an å gjenopprette? Hvis ikke så kan du få noen venner til å rapportere profilen, og velge alternativet at noen har opprettet fake konto....

eller du kan lage en ny konto i ditt navn med din epost,

deretter kan du rapportere den andre profilen og si at noen har opprettet en konto i ditt navn som ikke er din...........

Skrevet

Hei!

Sånt er fryktelig irriterende :(

Burde ikke vært så vanskelig å få sletta en profil..... Håper jeg får det til tilslutt :)

Skrevet

Jeg har slettet Google+ kontoen min men har fremdeles gmail kontoen.

Jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg hadde ingenting liggende på google+, jeg vil tro at hvis du har bilder liggende der så blir de slettet i samme slengen. Bildene på gmail kontoen ble liggende.

Takk for svar:)

Skrevet

Hei,

"Nettstedet" er Google, og det er ikke nede.

Man kan ha kontoer der (epost, osv.) og Google+ er en sak som ligner litt på Facebook, men som er nyttig fordi man kan ha videokonferanser (f. eks. med tegnspråk) med opptil 8 forskjellige personer, som kan se hverandre.

Det funker også fra mobiltelefonen (spesielt hvis du er innenfor en wifi-sone, slik at du slipper å bruke mobilnettet), med en app til iPhones og Android. Det kan altså brukes av "alle" mobiler.

Hvis du ikke bruker det, så behøver du ikke slette det. Det er bare en "add on" til kontoen din.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

"Nettstedet" er Google, og det er ikke nede.

Man kan ha kontoer der (epost, osv.) og Google+ er en sak som ligner litt på Facebook, men som er nyttig fordi man kan ha videokonferanser (f. eks. med tegnspråk) med opptil 8 forskjellige personer, som kan se hverandre.

Det funker også fra mobiltelefonen (spesielt hvis du er innenfor en wifi-sone, slik at du slipper å bruke mobilnettet), med en app til iPhones og Android. Det kan altså brukes av "alle" mobiler.

Hvis du ikke bruker det, så behøver du ikke slette det. Det er bare en "add on" til kontoen din.

Med vennlig hilsen

Problemet er at jeg ikke ønsker å ha profil der inne mer..... og jeg vil også slette bildene jeg har der inne... men jeg greier ikke å komme inn på profilen slik jeg husker den var?

Skrevet

Problemet er at jeg ikke ønsker å ha profil der inne mer..... og jeg vil også slette bildene jeg har der inne... men jeg greier ikke å komme inn på profilen slik jeg husker den var?

Logg deg på Google, som vanlig, så tror jeg du må velge "Deg+" eller "Togli+" helt øverst til venstre, for å komme inn der.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sånt er fryktelig irriterende :(

Burde ikke vært så vanskelig å få sletta en profil..... Håper jeg får det til tilslutt :)

Hei!

Håper det, kanskje jeg skal forsøke selv, men jeg må få tid først.

Skrevet

Kan du ikke få vedkommende til å skrive sånn "mangler passord" og se om det går an å gjenopprette? Hvis ikke så kan du få noen venner til å rapportere profilen, og velge alternativet at noen har opprettet fake konto....

eller du kan lage en ny konto i ditt navn med din epost,

deretter kan du rapportere den andre profilen og si at noen har opprettet en konto i ditt navn som ikke er din...........

Hei!

Jeg skal prøve det du skrev om å lage meg en FB også endre den gamle som jeg aldri opprettet.

Det er så frustrerende for enkelte har naturligvis trodd jeg har FB når man søker og får noe opp, men jeg sletter alle forespørsler som kommer da FB er noe jeg ikke forstår meg på, det virker masete og energitappende.

Takk for tips

Skrevet

http://www.slettmeg.no/35063-Slett-Google

Er du sikker på at bildene dine ikke er knyttet til en Flickr-konto?

De ligger på Picasa.... Jeg ser nå at jeg ikke kommer inn på Google+, så det er mulig jeg har sletta kontoen min der.. men bildene jeg en gang la inn der ligger der fortsatt, og profilbildet mitt kommer også fram.... Det er bildene jeg ønsker å slette.

Skrevet

Takk for svar - og jeg prøver..... ser ut som en god oppskrift på å få det til - problemet er at jeg ikke får opp det første bildet der jeg finner en "account".... så jeg kommer meg ikke videre :/

Det var dumt. Har ikke Google+ selv, så kan dessverre ikke hjelpe mer.

Skrevet

De ligger på Picasa.... Jeg ser nå at jeg ikke kommer inn på Google+, så det er mulig jeg har sletta kontoen min der.. men bildene jeg en gang la inn der ligger der fortsatt, og profilbildet mitt kommer også fram.... Det er bildene jeg ønsker å slette.

Picasa, ja. Det var det jeg egentlig mente. ;) Picasa er ikke en del av Google+. Jeg hadde bilder der lenge før jeg aktiverte Google+-kontoen (som jeg nå har deaktivert ved å følge bruksanvisninga i linken jeg postet).

Skrevet

Eh ... da går du inn på Picasa og sletter der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...