Gå til innhold

Google+ (sletting av profil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh ... da går du inn på Picasa og sletter der.

Jo, men det er bare noen få av bildene fra Picasa som ligger på Google +....... kun de bildene jeg la inn på det nettstedet jeg nå har sletta profilen min fra.. resten av bildene mine ligger kun på Picasa.. det er det jeg ikke skjønner :P

Skrevet

Jo, men det er bare noen få av bildene fra Picasa som ligger på Google +....... kun de bildene jeg la inn på det nettstedet jeg nå har sletta profilen min fra.. resten av bildene mine ligger kun på Picasa.. det er det jeg ikke skjønner :P

Havner ikke alt du legger på google i Picasa, da, uansett hvor du har lagt dem inn? Jeg har to bildeblogger som har samme innlogging som gmail og picasa, og alle bildene på bloggene mine ligger i picasa selv om jeg ikke har lagt dem der i utgangspunktet.

Skrevet

Havner ikke alt du legger på google i Picasa, da, uansett hvor du har lagt dem inn? Jeg har to bildeblogger som har samme innlogging som gmail og picasa, og alle bildene på bloggene mine ligger i picasa selv om jeg ikke har lagt dem der i utgangspunktet.

Det er mulig.... men de bildene som ligger på Google kan vel sees av andre? Det kan ikke de som ligger på Picasa....

Skrevet

Det er mulig.... men de bildene som ligger på Google kan vel sees av andre? Det kan ikke de som ligger på Picasa....

Picasa ER google. Du kan gå inn på websida til picasa og sette privat på alle bilder der.

Skrevet

Picasa ER google. Du kan gå inn på websida til picasa og sette privat på alle bilder der.

Ah, ok! Blir en smule forvirra av sånne saker jeg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...