Gå til innhold

Hvor kan jeg få meg bra e-mail konto

Anbefalte innlegg

Kan man bruke gmail som jobbadresse syns du? (hvis man ikke har noen egen jobbadresse)

'Kan man bruke gmail som jobbadresse syns du? (hvis man ikke har noen egen jobbadresse)''

Ja, hvis man ikke har jobbadresse under firmaets domene er vel det helt greit, selv om eget domenenavn jo virker litt mer proft.

Jeg jobber litt med Kina, og de bruker ofte gmail- og yahoo-mail fremfor bedriftens eget mailsystem fordi det er sikrere.

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

'Kan man bruke gmail som jobbadresse syns du? (hvis man ikke har noen egen jobbadresse)''

Ja, hvis man ikke har jobbadresse under firmaets domene er vel det helt greit, selv om eget domenenavn jo virker litt mer proft.

Jeg jobber litt med Kina, og de bruker ofte gmail- og yahoo-mail fremfor bedriftens eget mailsystem fordi det er sikrere.

Er g-mail og yahoo sikrere enn firmamail?? Det var overraskende. Jeg som har hørt så mye negativt om især Yahoo, at det har vært glipper ut og sånn.

Er g-mail og yahoo sikrere enn firmamail?? Det var overraskende. Jeg som har hørt så mye negativt om især Yahoo, at det har vært glipper ut og sånn.

''Er g-mail og yahoo sikrere enn firmamail?? ''

Vi snakker om sikrere i Kina, ikke sikrere her. Og sikrere særlig med tanke på pålitelighet - du vet mailen kommer frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...