Lillemus Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Er det noen som har erfaring med sports-bh'ene fra Purelime? Hvordan er de i størrelsen? Swegmark f.eks. er alt for lange i stroppene til meg og jeg lurer på hvordan Purelime er i forhold om noen har prøvd begge. Stort sett passer 75 godt til meg, men jeg har bh'er i 75 som er både alt for store og for trange, så 75 cm er tydeligvis ikke nødvendigvis 75 cm... Det er ingen forhandlere i Trondheimsområdet så jeg får ikke prøvd og undertøy får man jo ikke byttet så det er kjedelig om jeg bommer på størrelsen. ( 0 Siter
Soulshine Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Jeg kan ikke forstå at det skulle være problematisk å få byttet en sports-bh om den ikke passer. Har selv byttet opptil flere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2012 Forfatter Skrevet 12. november 2012 Jeg kan ikke forstå at det skulle være problematisk å få byttet en sports-bh om den ikke passer. Har selv byttet opptil flere. Men det er jo et styr å sende tilbake i posten og sånt da, dyrt blir det fort også om man må bytte flere ganger f.eks. 0 Siter
Soulshine Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 Men det er jo et styr å sende tilbake i posten og sånt da, dyrt blir det fort også om man må bytte flere ganger f.eks. Det er jo en helt annen greie enn at du ikke får byttet som du skriver i første innlegg 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2012 Forfatter Skrevet 12. november 2012 Det er jo en helt annen greie enn at du ikke får byttet som du skriver i første innlegg Jeg trodde heller ikke man fikk byttet bh'er... Jeg kan jo spørre før jeg bestiller om det er mulig å bytte. ) 0 Siter
Soulshine Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Jeg trodde heller ikke man fikk byttet bh'er... Jeg kan jo spørre før jeg bestiller om det er mulig å bytte. ) Jeg har aldri hatt problem med å bytte bh'-er og treningstopper. Men for all del, spørr om du er usikker på om du får byttet eller ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.