Gå til innhold

Tanker og atter tanker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trappet ned på AP og bruker nå kun en "minidose". Dette gjorde jeg i utgangspunktet for at noen av de rare tankene mine skulle komme fram igjen (de var så og si borte med større dose AP).

Har skrevet ned veldig mange tanker som jeg har og hva jeg kan tenke annerledes. Likevel går jeg her å føler meg overvåket. Det er liksom noen der hele tiden. Er jeg på PCèn er det noen som følger med hva jeg skriver og overvåker meg her også. Andre mennesker liker meg ikke, det liksom oser misnøye imot meg og de ser hatefullt på meg.

Nå har jeg sagt til meg selv minst 1000 ganger at dette er tull og tøys, ikke tro på det, det er ikke sant. Men like forb..... er det der.

Er det skadelig å gå med sånne symptomer over tid? Kan det jeg i utgangspunktet tenkte jeg skulle greie og endre, slå kontra? At jeg istedet blir sykere? Jeg er ihvertfall ikke blitt bedre enda, ikke har jeg så mye krefter lenger heller. Er hele denne planen min feilslått? Eller skal jeg stå på en stund til?

Skrevet

Jeg syns det høres ut som du bør ta den dosen du er foreskrevet. Ikke droppe medisinen uten at det er i samarbeid med lege, og forklar legen din de symptomene som nå har dukket opp.

Skrevet

Jeg syns det høres ut som du bør ta den dosen du er foreskrevet. Ikke droppe medisinen uten at det er i samarbeid med lege, og forklar legen din de symptomene som nå har dukket opp.

Hm ;(. Jeg har jo fortalt at jeg har trappet ned, men jeg får ikke fortalt hvordan jeg har det før om 3-4 uker. Det går i bølger da, igår var jeg riktig ille igjen. Idag er jeg litt bedre, har sovet godt for en gangs skyld. Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...